nree Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har en Counter-Strike 1.6 server kjørende (Dedicated) som jeg har noen egne selvlagde maps på. Nå har jeg begynt og lage texturene selv og det går helt fint utenom 1 ting. Når jeg har lagdt wad fila med alle texturene i cstrike og map fila i maps kommer det bare en feilmelding om at [ couldnt open navnpåwadfil.wad ] Noen som vet hvordan klientene skal kunne laste ned denne fila automatisk? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg tror du må legge wad. filene i samme mappa som du legger mapet i dedicated. Bare prøv å kopier de mange plasser rundt om i de dedicated mappene. Funker sikkert etterhvert..? Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg tror du må legge wad. filene i samme mappa som du legger mapet i dedicated. Bare prøv å kopier de mange plasser rundt om i de dedicated mappene. Funker sikkert etterhvert..? 5126081[/snapback] Jeg kan prøve når jeg kommer hjem... Så en som hadde wad filene i en valve mappe Endret 9. november 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Måtte vist skrive -nowadtextures ett sted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå