siDDis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kva gong eg laster ITAvisen sin sida så skjer det eit par sekunders pause. CPU jobber 100% Merker det på ingen andre websider, og det skjer på alle PCer eg har prøvd. Nokon som veit kva som skjer akkurat då? Virker som ITavisen kjører eit bakgrunnsprogram. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Vet ikke hva som skjer, men det stopper opp hos meg også i noen sekunder. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 sikkert all den møkka reklamen av alle slag Lenke til kommentar
danjah Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har jobbet i den leiren selv og de forholdsvis snille folk. Tror nok ikke du har noe å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Høyreklikk siden og vis kilde så ser du litt mer om siden.. Endret 7. november 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Testet på alle 3 maskinene her og får faktisk mer cpu forbruk når jeg loader HW enn Itavisen sin side. Ligger på 20-30 % cpu forbruk. Har vondt for og tro att IT Avisen skulle ha noen interesse og spionere på noen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Sikkert all reklamedritten som tar opp ytelsen. Men dei får ta seg ut Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kva gong eg laster ITAvisen sin sida så skjer det eit par sekunders pause. CPU jobber 100% Merker det på ingen andre websider, og det skjer på alle PCer eg har prøvd. Nokon som veit kva som skjer akkurat då? Virker som ITavisen kjører eit bakgrunnsprogram. 5120580[/snapback] Hos meg stopper CPUèn på ca. 40% max og alt går uten noen pauser.. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det samme skjer hos meg også, men jeg tror det har noe med at Java greiene starter opp. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hos meg krasjer firefox når jeg åpner itavisen sin side :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå