knokle_85 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hei, Jeg har nå lett etter en router som jeg kan bruke sammen med mitt hersens ip24 ip-telefon nettverk i flere måner. Den jeg prøvde å bestille først fikk bare lengre og lengre lager status, helt til den forsvant. Nå lurer jeg på om dette adsl modemet er mulig å bruke sammen med mitt cabel adsl fra canal digital. Link til routeren: Billion Dette er den eneste router tingen jeg kan finne med den så sårt etterlengtede tjenesten QoS.. Lenke til kommentar
knut Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Vel du har kabel-internett og ikke ADSL. Derfor kan du ikke benytte deg av et ADSL-modem. Ingen kabel internett tilbydere i norge lar deg bruke et eget modem, men en standard bredbåndsrouter er det ikke noe problem å bruke så lenge den kobles til modemet du har fra canal digital. Det er mange bredbåndsroutere som har QoS. F.eks. er D-Link DGL-4300 og Linksys WRT54G svært gode bokser med båndbreddestyring. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Ja men det er jo også en del av problemet da.. Alle boksene som faktisk har QoS er trådløse.. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Never mind. Det er vel egentlig min egen feil for ikke å ha gjort grundig nok research.. Ser jo at de også har lan porter.. så da er det jo egentlig genialt med en WRT54G... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå