Gå til innhold

Finner ikke cd-rom stasjonen

Fingi

Anbefalte innlegg

Heller ikke dvd stasjonen.

Har to harddisker, og mistenker at "driverene" til disse er korrupte.

Har prøvd følgende etter råd her på siden.

Slettet dem i enhetsbehandling.

Maskinen finner dem da som nye ved oppstart, men klarer ikke å installere dem.

Noen tips ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det 2 nye hardisker? hvis ja.. gå inn på

Start --> Kontrollpanel --> ytelse og vedlikehold ---> Administrative verktøy --> Datamaskinbehandling --> diskbehandling.. der inne ser du om det er noen utiltelte partisjoner..hvis ja...høyreklikk den, og lag en partisjon til den..da skal den lage en partiosjon, så skal den spørre om du vil formater Harddisken..

og med dvd stasjon, så kan det være at kabelen er løs, se om den finner under oppstart..

håper det hjelper

Lenke til kommentar

Mulig jeg yttrykte meg litt uklart, men det er driverene til CD-romen og DVD èn som jeg mistenker for å være korrupte.

Når jeg deaktiverer dem, finner maskinen dem som nye ved oppstart og prøver å innstallere dem, men møter på et eller annet prob. som jeg ikke finner ut av, og klarer derfor ikke å installere dem .....

:hmm:

Lenke til kommentar

Denne tråden er feilpostet da vi har en egen kategori for cd-rom og andre lagringsmedier. Trådstarter bes gjøre seg kjent med de ulike kategoriene i forumet for å hindre at slik feilposting skjer igjen.

Siden trådstarter er såpass ny her flytter vi denne til rett kategori. Fremtidige feilposter vil bli stengt!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...