JanPhilip Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hei, jeg bare lurte om dere vet om et par bra torrentsider med mac programvare og spill, er spesielt interresert i halo, siden jeg har cd-key (lovlig kjøpt og betalt) og har tenkt å prøve å laste end til mac og bruke den cdkeyen jeg alerede har, litt kjipt å kjøpe samme spillet to ganger.. Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Her er noen torrent sider: Nei, torrentsider liker vi ikke. Endret 7. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Trådstarter: Det er ikke tillatt å spørre etter sider som du spesifikt ber om her. Selv om du kanskje mener at det du skal bruke dette til er lovlig, vil sidene inneholde piratkopiert materiale - og det bryter med våre retningslinjer. Så pass på hva du spør om i slike tråder, var jeg deg hadde jeg lest retningslinjene en ekstra gang. Tråd stenges. Endret 8. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg