Reborn Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 hva er best synes dere? UT eller CS Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 UT, fordi CS irriterer øyene mine...det klør så immari...og bare glem å puste i det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 det er to helt forskjellige spill, der en som liker UT vil stemme for UT, og en som liker CS vil stemme for CS. selv stemmer jeg for CS. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Et spørsmål: Har du planer om å starte mange sånne "Hva er best?"-tråder? Du har laget en god del nå. Tråder som dette er meningsløse. Det blir like dumt som å lage en ny "AMD vs. Intel"-tråd. Jeg velger å stenge den av to grunner: UT og CS er to veldig forskjellige spill, og noe konkret svar på hvem som er best er ikke mulig å få. Og etter alle dine tråder om hva som er best, forstår jeg det slik at du er mest ute etter en diskusjon, og ikke råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg