SatanClaws Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Vel... jeg gleda meg litt for mye til at det kunne gå bra... Venta i 4 uker på det flotte nye hovedkortet mitt.... Slik så det ut når jeg fikk det... Andre som har opplevd noe sånt i det siste ?? Endret 7. november 2005 av SatanClaws Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Tror du bør returnere det kortet ditt. Trist syn dette Btw. Gjør bildet ditt mindre. Er ganske stort:P Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Bildet var stort men skarpt. Men HKet, det mangler to SATA kontakter av totalt 8 stk? Om kortet ellers hadde fungert hadde jeg tenkt meg om to ganger om en eventuell retur. Men hør hva butikken mener. Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Bildet var stort men skarpt. Men HKet, det mangler to SATA kontakter av totalt 8 stk? Om kortet ellers hadde fungert hadde jeg tenkt meg om to ganger om en eventuell retur. Men hør hva butikken mener. 5126403[/snapback] Jeg sendte det i retur med express over natta 20 min etter at bildet ble tatt... Får ett tilbake i dag oxo med express over natta...... Bildet er jo bare 170 kb stort.. Tar ca 20 sek med 64k ISDN å laste det ned. Endret 9. november 2005 av SatanClaws Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Bildet var stort men skarpt. Men HKet, det mangler to SATA kontakter av totalt 8 stk? Om kortet ellers hadde fungert hadde jeg tenkt meg om to ganger om en eventuell retur. Men hør hva butikken mener. 5126403[/snapback] Jeg sendte det i retur med express over natta 20 min etter at bildet ble tatt... Får ett tilbake i dag oxo med express over natta...... Bildet er jo bare 170 kb stort.. Tar ca 20 sek med 64k ISDN å laste det ned. 5126966[/snapback] Triste greier det der... Håper det nye kortet lever opp til forventningene. Bildene bør være store synes jeg, det gir oss mulighet til å zoome oss inn for å se bedre. Hvor mange har ISDN i dag? Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Fikk det nye kortet nå, skal skifte om ca 20 min, når de siste driverne/programmene til pc'n er lasta ned Så blirre 2x nye Wd Raid edition S-ata 400GB hdd'er + AMD athlon 64X2 4800+ Blir bærre lækkert Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Cpu: A64 x2 4800+ Klart til installering.. Fant etter MYYYE leiting ut at minnemodulene jeg hadde ikke funka med hovedkortet... Kan bare bruke 1 modul, og da på laveste timings, så har bestillt meg nye corsair moduler.. Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Pga kompabilitets problemer med PQI minnet jeg hadde har jeg bestillt: OCZ EL DDR PC-4000 / 500MHz / Gold Series / Voltage eXtreme / Dual Channel 1024mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå