The_Norsemen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Denne innledninga er til ein Sluttrapport om Elektro. Vi skulle skrive hvorfor vi valgte Elektro osv... (Den er på Nynorsk) Innledning Vi valgte Elektro fordi vi syntes det høyrest gøy ut å jobbe med strøm, å at vi kanskje skulle velge det til yrke etter ungdomsskolen. Vi liker å mekke på ting med og uten strøm, å det var derfor vi valgte elektro. Å nå som vi har funnet litt stoff om elektro, så høres det mye tøffere ut å gå elektro en hva vi trodde. For å eksperimentere med strøm høres veldig gøy ut. Det ser veldig lett ut å være elektriker, og det er ikke så my å gjøre. Vær så snil og rett på den... Fordi den teller på karakteren:( og eg suger i forklaringer osv.... Endret 7. november 2005 av The_Norsemen Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Innledning Vi valgte Elektro for at vi syntes det høyrtes gøy ut å jobbe med straum, samt at vi kanskje skulle velge det til yrke etter ungdomskulen. Vi liker å mekke på ting med og uten straum, så det var derfor vi valgte elektro. No som vi har funne litt stoff om elektro, så høyres det mykje tøffare ut å gå elektro en kva vi trudde. Å eksperimentere med straum høyres veldig gøy ut. Det ser veldig lett ut å vere elektrikar, og det er ikkje så mykje å gjere. (Du bør VIRKELIG ta deg eit nynorskkurs! Hadde du ikke skrevet at det var nynorsk så hadde jeg rettet det som bokmål... Prøv å variere språket. "Høyrtes gøy ut å ... med straum" går igjen stort sett hele tida her.) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) ehm, går du fortsatt på uskolen ? For man har da ikke nynorsk på GK Elektro ? x] Endret 8. november 2005 av espennyh Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Vi valgte Elektro fordi vi syntes det høyrest gøy ut å jobbe med strøm, å at vi kanskje skulle velge det til yrke etter ungdomsskolen. Vi liker å mekke på ting med og uten strøm, å det var derfor vi valgte elektro. Å nå som vi har funnet litt stoff om elektro, så høres det mye tøffere ut å gå elektro en hva vi trodde. For å eksperimentere med strøm høres veldig gøy ut. Det ser veldig lett ut å være elektriker, og det er ikke så my å gjøre. Vi valde elektro fordi vi tykkjer det verkar spanande å arbeide med straum, og at vi ser på det som eit mogleg arbeidsområde seinare i livet. Vi liker å mekke på ting med og utan straum, og det var grunnen til at vi valde elektro. No som vi har lært meir om emnet, verkar det enda meir spanande å gå på elektro enn kva vi trudde. Det å eksperimentere med straum virkar veldig interessant. Vi tykkjer også at det ser veldig lett ut å vere elektrikar, og at det ikkje er så mykje å gjere. Mitt forsøk. Lenge siden jeg har skrevet nynorsk, så det kan godt være endel feil. Bruk denne ordboka for å sjekke ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå