Tonio Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Vaniljeis og potetgull. 5120103[/snapback] Det er sinnsykt godt, spesielt med de røde bamsene. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Knekkebrød (fint) og kremtopp. Daniel Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Skive m/ hvitost og sylteagurk Skive m/ hvitost og rødbeter Skive m/ fårepølse, majones og agurk Skive m/ italiensk salat, agurk, tomat og majones Skive m/ tomat, majones og aromat-krydder (eller grill-krydder) Skive m/ grov sennep, hvitost og skinke (kan mikreres eller stekes om ønskelig) Alle skivene skal selvfølgelig ha et godt lag med smør/plantemargarin på. Og styr unna kneipp-brød, fjellbrød osv., ferskt soft-korn/spleisebrød smaker himmels i forhold. Edit: Og loff med Kims/Maarud salt potetgull på. (kosemat) Endret 7. november 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 HVOR F*** har alle denne Majones-fetisjen fra? Herreminhatt, de fleste oppskriftene her er jo bare creepy med det geleaktige smøret som majones egentlig er... Brunost og syltetøy > Digg Er vel det eneste noe uvanlige jeg liker.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Is med peanøtter herjer gata. Ikke det at jeg heller i meg det så ofte menneh Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 svartølse/morr, agurk, majones og eple nektar! en salig blanding forskjellige retter jeg mekka en gang: *4 stk boller med brunost *stort stykke bløtkake *Eple nektar *Knekkebrød med nugatti *Siba kjeks med Nugatti Det var godt *kveldsmat* Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 24l vatn5kg sukker 1 pakke turbogjær (2 om du har dårlig tid) Riste som faen og la det godgjere seg litt. 5120116[/snapback] Er ikke det valfar sin oppskrift? og hva menes med litt? Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 LarsPs dunderfrokost: 1/3 Fire Korn 1/3 Fitness and Fruit 1/3 Müsli 3 ss Proteinpulver med jordbærsmak Tine ekstra lett melk 5120007[/snapback] Ditt dunder er forskjellig fra mitt... =| 24l vatn 5kg sukker 1 pakke turbogjær (2 om du har dårlig tid) Riste som faen og la det godgjere seg litt. 5120116[/snapback] 7 ss salt 200g ost 2 døde foster jernmalm etter behov. Lenke til kommentar
Geita Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Mitt favorittmåltid Fire Yoplait 0,1% Mango- og jordbær-yoghurter (4 x 125g) En håndfull Pea- og Cashewnøtter (2 x 50g) Bland in en skål og nyt. Mye energi! Nesten 1000kcal i den blandingen der 50g Proteiner (Kasein), 50g Karbs (Lavglykemiske), 50g Fett (Omega-9) Ufattelig godt og sunt Jeg kan også anbefale å blande Kesam 1% og Fun Light (Peach Iste, f.eks) som en fin Yoghurt-lignende mellomsnack. Obs! Sunt igjen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 nudler og tunfisk! 5120922[/snapback] Dæven der sier du noe, skal testes! Min er Tunfisk, ananas, olivenolje og peanøtter. Den verste er vel en boks tunfisk og en halv liter cola light, så stavmixer. Deretter bøtte nedpå. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Bah. ser folk er litt glade i majones her, men jeg vet om en "sær" combo som vil "rawk yer sawks off"; du trenger: -Nybakt brød (går med vanlig også, men nybakt er best.) -Smør (kan også kjøres uten, men smak og behag her) -Brunost -Jalapenõs This, ladies and gents, ist gut. Enjoy Lenke til kommentar
Geita Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 nudler og tunfisk! 5120922[/snapback] Dæven der sier du noe, skal testes! Min er Tunfisk, ananas, olivenolje og peanøtter. Den verste er vel en boks tunfisk og en halv liter cola light, så stavmixer. Deretter bøtte nedpå. 5121054[/snapback] Nudler og tunfisk er godkjent. Sleng på litt soya-saus så er du i mål! Du får jo tunfisk i slike salsa-blandinger også. (+Mye annet) Jeg har hørt at det finnes mennesker som liker tunfisk blandet med appelsinjuice Tunfisk, tunfisk, tunfisk. Liker tunfisken best woket/stekt jeg.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Is med peanøtter herjer gata. 5120660[/snapback] Yes, det der er godt. Spesiellt om man har brownies i tillegg. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Uansett hva dere gjør: bland aldri leverpostei og bringebærsyltetøy! Lenke til kommentar
Geita Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Bah. ser folk er litt glade i majones her, men jeg vet om en "sær" combo som vil "rawk yer sawks off";du trenger: -Nybakt brød (går med vanlig også, men nybakt er best.) -Smør (kan også kjøres uten, men smak og behag her) -Brunost -Jalapenõs This, ladies and gents, ist gut. Enjoy 5121059[/snapback] Prøvde det til frokost idag.Da jallapeños-smaken ikke tok over brunosten, fikk jeg en skikkelig hot brunost. Og jeg elsker sterk mat Men jeg så ikke helt det store. Det ble mest rart.. PS: Hvor mye anbefaler du av hvert? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 stefaren min bruker å riste et par brøskiver, har så 0.5cm smør over hele faenskapen, add 0.5cm sukker... kast opp! ok, rista brødskive, smør, sjokade + popcorn! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Tunfisk, tunfisk, tunfisk. Liker tunfisken best woket/stekt jeg.. 5121084[/snapback] Det har jeg faktisk aldri prøvd. Hvordan blir smak/konsistens? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg synes ikke det er så rart, siden det er noe bestemor lærte meg da jeg var liten, men de fleste vennene mine synes det: brødskive med skinke og sennep på. De synes jeg er sååå kvalm som spiser det. Er det virkelig så uvanlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå