Newt32 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ja heisann du! Velkommen til min lille mat og godteri tråd So the thing is, list opp hva slags mat og/eller godteri som er godt å blande sammen. Pålegg på brødskive f.eks; kaviar og ost, nugatti og ost, leverpostei med majones.. osv. Namm.. Godteri: M i holliday dipp, ostepopp i holliday dipp, superchips og melkesjokolade, f.eks. Så vil jeg gjerne at dere kommer med egne meninger og påstander Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 LarsPs dunderfrokost: 1/3 Fire Korn 1/3 Fitness and Fruit 1/3 Müsli 3 ss Proteinpulver med jordbærsmak Tine ekstra lett melk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 en jeg kjente før mente at nugatti og majones var himmelriket. Etter min meining smakte det helt forferdelig, men han likte det.. Hva er egentlig proteinpulver, og hvorfor drikke/ete det? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 en jeg kjente før mente at nugatti og majones var himmelriket. Etter min meining smakte det helt forferdelig, men han likte det.. Hva er egentlig proteinpulver, og hvorfor drikke/ete det? 5120033[/snapback] Man oppnår ingen imponerende fysikk uten proteinpulver, med mindre man ikke har råd til å bruke massevis av penger på mat. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Vaniljeis og potetgull. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 LarsPs dunderfrokost: 1/3 Fire Korn 1/3 Fitness and Fruit 1/3 Müsli 3 ss Proteinpulver med jordbærsmak Tine ekstra lett melk 5120007[/snapback] Ditt dunder er forskjellig fra mitt... =| 24l vatn 5kg sukker 1 pakke turbogjær (2 om du har dårlig tid) Riste som faen og la det godgjere seg litt. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Bringebærsyltetøy og peanøttsmør er godt. Klassisk amerikansk kombi Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Mye "gummi"-godteri er gøy å smelte. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Godteri har jeg ikke spist på 3 måneder, så det har jeg glemt hvordan smaker Ta en typ steikepanne, hell sånn matolje i den, ta typ to skiver loff/grovbrød ( etter smaksbehov ) steik de til de er gode og halvveis gjennomstekt ( eller bruk brødrister om du er for lat ) steik litt kylling i strimler, smelt ost, ha det på brødskriva, pluss agurk, tomat og kinakål osv. Legg alt oppå en skive, og ta en annen skive over ( så det blir en dobbel ) Så skjærern du skrått over skiva så den blir trekanta, og spis. Egentlig litt basic men godt er det jo. ( spiser det forsåvidt sjeldent :\ ) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Skive, ta på margarin og stek dem til dem blir litt brunlige. 2 egg, hel eggeplomme. Stekes. 2 slicer skinke, en på hver skive. Litt ost. Spis.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 philadelphia på skiva med bringebærsyltetøy over.. bananskiver på brødskiva med majones over Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Weetos (med melk) og saft ved siden av. Jeg er nok sær. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 kornflakes med syltetøy, melk og banan i skiver We're doing it the mot i brøstet way. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 kornflakes med syltetøy, melk og banan i skiver We're doing it the mot i brøstet way. 5120213[/snapback] Uten syltetøyet, så. Eventuelt med jordbær. Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hjemmebakst med brunost og ekte majones er en schlææææger Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Faren min pleide å spise knekkebrød med brunost, med ketchup over. Var ikke så aller verst, faktisk. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Soft Is og Pommes Frites Rart, men faktisk godt. Har også sett en isprodusent i USA teste ut denne kombinasjonen som faktisk skulle være bra! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 kornflakes med syltetøy, melk og banan i skiver We're doing it the mot i brøstet way. 5120213[/snapback] Uten syltetøyet, så. Eventuelt med jordbær. 5120223[/snapback] Joda. er godt det også ^^ Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 nugatti og majones var himmelriket. 5120033[/snapback] Mmmm, det var tider det. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Skive med brunost og sylteagurk. Virker helt sært, men er utrolig nok godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå