hwdude Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har etter en del vurdering, kommet frem til følgende handleliste av komponenter til ny PC. Andre nødvendige komponenter som ikke fremkommer i listen har jeg fra før. Systemet skal ikke overklokkes. http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...87-C0873517A1E1 Noen som har generelle kommentarer til oppsettet? Det som er viktig er at støynivået holdes så lavt som mulig (skal holde meg til vifte-kjøling). Jeg kan evt. senere vurdere bedre vifter på CPU og skjermkort hvis støynivået viser seg å være for høyt etter montering. Dobbeltkjerne skal jeg ha uansett, så det er ikke vits å diskutere. Prisen bør ikke overgås noe særlig. Ellers et spørsmål: Jeg ser det vil være en billigere løsning å velge 2x TwinMOS 1024MB i stedet for 1x TwinMOS 2048MB (kr. 1558,- mot kr. 1999,-). Blir ytelsen den samme i så fall? Andre minnemerker som er å foretrekke? - hwdude Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) ved og kjøpe et billigere hovedkort så har du råd til 7800 gtx. DETTE koster 800,- (jeg har det, storfornøyd) krever litt modifisering for og få chipsett vifta stille. GTX 3850,- vet ikke anngånde ram, men jeg ville kjøpt 2 x 1024. billigere da Endret 8. november 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
BehersK Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ville kjøpt et billigere HK. Skal du overklokke? Da bør du kjøpe DFI LanParty Veldig godt HK. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 bare en liten ting, er det ikke bedre å kjøpe minnekortleser som kan puttes i en 5.25" brønn ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå