Gå til innhold

Problemer med ny lite-on 40*12*48 brenner (aspi problemer)

alos

Anbefalte innlegg

Jeg har fåt ny brenner i posten, valgte en lite-on brenner (spare penger) som går på 40*12*48. jeg måtte jo teste ut vidunderet, men når jeg brente en cd i nero hoppet read buffer opp og ned hele tiden, regner ikke med at jeg fikk brent fortere en ca 10-12x. jeg måtte da teste videre ut hva som gikk galt. Prøvde audiograbber (for å teste farten) der gikk den omtrent på 10x når jeg rippa en cd, men før jeg fikk rippa den kom det en error hvor det sto "ASPI ERROR" måtte vente i 4 sek så fungerte den men i sakte fart. Jeg instalerte cdrwin, der sto det "NO CDROM recording device was found on the scsi or IDE bus. Nen som har en anelse om hva som er feil?

Glemte å si at jeg kjører win2k sp3 på en duron 850.

[ Denne Melding var redigert av: alos på 2002-08-26 22:24 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lasta ned aspi drivere men dette gjore ikke problemet noe mindre. Har den nyeste FW på brenneren så dette skulle heller ikke hjelpe. Har oxo testa å rippe di siste sangene på cd'n men dette hjelper ikke.

Lenke til kommentar

Står brenneren og mediet du brenner fra på samme IDE kabel? Høres sånn ut. Grunnen til at brennerprogrammet ikke finner brenneren er sikkert at det ikke er oppdatert nok. Du må ha nyere versjoner av programvaren for å bruke denne brenneren.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...