834HF42F242 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Å herre for et innlegg... 5126959[/snapback] Som sagt så leste jeg feil... Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Noe av det aller aller beste når det kommer til julesanger er the chairs - tears in the makeup. Trist og vakker på en gang. Ellers kan plateselskapet CCAPs juleplate fra i fjor absolutt anbefales: "(not) just another christmas album", tror jeg det het.. Veldig fin samling sanger som styrer unna uleklisjeene men fortsatt har nok stemning til at man både bevarer julefølelsen og musikkfanintegriteten... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Slade - Merry Xmas Everybody Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 south park - mr. hankey the christmas poo. starcraft - 12 days of christmas kewin bloody wilson - santa was stoned at christmas yello - jinglebells. og ja, jeg får faktisk litt julestemning av disse Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 The Greedies - A Merry Jingle (eller hva, MrCrowley?) T'Weed Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Oh, holy night. elns. Julepunk er fengende Ellers er mine favoritter litt treg men fengende tecno og annet møkk man ikke hører på ellers. Artig med noe nytt nå som julens "glede" allerede er i full sving. Venter egentlig bare på påskekyllinger. :!: Litt OT det siste men følte trangen til å skrive det. Lenke til kommentar
uro Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Takk alle sammen mange fine forslag her Takker så mye. OG GOD JUL TIL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Herregud..kun en som har nevnt det sånn litt semi? WHAM - LAST CHRISTMAS. og.. Endret 10. november 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå