Vikers88 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg bruker trådløst nettverk og noen ganger jeg logger på winXP viser ikonet i oppgavegreia at den trådløse ikke er tilkoblet selv om den er det, internetten funker ... Noen ganger viser den at den er tilkoblet når jeg logger på winXP Noen som har peiling på detta ell??, for det er litt snodig Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 min var sånn en liten stund den også:s også gikk den bare tilbake av seg selv. har du sp2 eller? spiller vel ingen rolle så lenge det funker;) Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 ja jeg har sp2. Men det er jo litt greit å vite om den virkelig er koblet til eller ikke Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 pørvd og avninstallere nettverkskorte og installere det igjenn Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei. det skjedde endel hos meg når jeg hadde XP sist. Vet ikke hva som forårsaka problemet, men jeg har en følelse av at jeg ikke brukte mitt nettverk i den tiden det var sånn ikon. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det er vel en slags bug. Bare trykk på 'reparer' eller noe slikt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 må være det, for det skjer aldri i Windows 2000 Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Jaja, ikke vet jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå