Gå til innhold

Følger det ikke med goop til AMD64 3500+ boxed?


chr1st3r

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en Amd Athlon64 3500+ boxed, men følger det ikke med noe goop...Skal det følge med?? Eller må jeg kjøpe goop ved siden av??

 

Men det er jo noe under kjøleren da, ligner på noe hvitt guffe under men det ligner jo ikke på goop. Kanskje det er goop-lag som sitter allerede på kjøleren??

 

Takker for svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, den hvite guggen som sitter der holder i massevis den, men hvis du først bestemmer deg for å svi av en hundrelapp på noe som kanskje senker tempen et par grader, må du for all del huske å ta av goopen som sitter på der fra før av, jeg henviser til starten av setningen, og konkluderer med at det hvite stoffet ER goop.

Lenke til kommentar
oki, men det er den typen du anbefaler, og er det den som leder best varme?? Hvilken butikk er det som selger dette, og hvor mye koster det??

 

Takker for svar!

 

EDIT: var litt treig

5119859[/snapback]

 

 

du fr kjøpt goop på de aller fleste nettbutikker, komplett.no, mpx.no, netshop.no osv, den du kjøper der er vel bedre enn den som følger med på kjøleren....tenker på arctic silver o.l......

Lenke til kommentar
du fr kjøpt goop på de aller fleste nettbutikker, komplett.no, mpx.no, netshop.no osv, den du kjøper der er vel bedre enn den som følger med på kjøleren....tenker på arctic silver o.l......

Joda, den er bedre, men kun marginalt, en "vanlig" person merker ikke forskjell, og standard goop er nok ikke den store hemmeren når det kommer til overklokking heller. Men det er jo en prioriteringssak, personlig sverger jeg kun til AS5, men det er jo egentlig ganske unødvendig...

Lenke til kommentar

Jeg har samme prosessor som deg. Og bruker artict silver 5, den har ikke senket tempen noe sammenlignet med standard pastaen. Tror det ble brukt litt for mye :hmm: CPU'en min ligger på 30 grader idle @ Cool'n Quiet :)

Jeg har hørt at AMD sier at CPU'ene deres er stabile helt til 65 grader

Endret av Lassecom1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...