Goscinny Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvordan kan man koble x-boxen til pcen så du kan overføre filer til den når den er chippa? X-boxen har fått bytta software, og en brikke er satt inn. Dersom dette av formodning skulle vise seg å være ulovlig, kan tråden stenges. _______ Goscinny Lenke til kommentar
wilai Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 du finne ip adressen til xboxen og koble til med en ftp client! tru eg Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hvordan finner man IP-adressen? Eksempel på client? EDIT: IN LOVE WITH SKRIVELEIF <3 Endret 7. november 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
wilai Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 det er lenge siden eg har holdt på med xbox så eg huske ikke eks client : FlashFXp tru eg det hete huske ikke heilt Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 HER står alt du trenger å vite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå