magfa Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 trenger et program som pakker ut bin/iso filer, da brennern min er blitt helt skrudd... har et prog i bin/iso fil som jeg skulle ha brukt NÅ.. noen? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 WinImage Lenke til kommentar
magfa Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 takk, men det var vist noe galt med filene mine... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Daemon Tools er absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Quote: On 2001-11-30 21:18, magfa skrev:trenger et program som pakker ut bin/iso filer, da brennern min er blitt helt skrudd... har et prog i bin/iso fil som jeg skulle ha brukt NÅ..noen? IsoBuster er et lite, men veldig kjekt program. Den kan pakke ut en rekke forskjellige "CD-image formater", inkludert bin og iso. Den er gratis, og du kan download fra http://www.ping.be/~pin11466/isobuster.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå