TST Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 Hei, Gamer.no har vært så heldig å få mulighet til å intervjue utviklerne av en helt ny modifikasjon til det prisbelønte spillet Half-Life. Immediate Action heter moden, som har vært i utvikling over lang tid. Den ser ut til å inneholde en rekke spennende funksjoner som ingen andre team baserte multiplayer spill har i dag. Vi ønsker derfor deres kritiske tanker og spørsmål, som vi kan rette mot utviklerne. Har du noe på hjertet så er det bare å poste det i denne tråden. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 Mitt forslag :wink: : Jeg har hørt mye om Mapscript®. Kan du fortelle om det? jeg vil anbefale alle å ta en titt på http://ianation.iamod.com/ Og selvsagt forumet!!! Det er faktisk ganske lite folk der nå,men det blir vel snart bedre :smile: [ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2001-09-20 22:39 ] Lenke til kommentar
Chepe Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Hei! eg vil gjerne vite når Immediate Action er forventet å slippes... gjerne en beta :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 kan man fortsatt spørre? er jo ganske gammelt emne da. gamer.no burde sagt noe om dette? Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 Jada, her er det bare å fyre løs. Det var utrolig liten feedback sistgang så vi prøver like greit på nytt. Lenke til kommentar
Bl4de Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 STORT!! Ingen har intervjua folk som lager mods! sjekk ut Http://www.planethalflife.com der har de faktisk intervjuer (WOW!) av folk som lager KJENTE mods!! Skaff et intervju med CS:Condition Zero, Global Warfare eller noe lignende. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Et spørsmål er jo om vi rett og slett trenger flere såkalte "realistiske" fps spill? Hva får IA til å skille seg ut fra resten? Er MapScript interrisant for andre enn server-administratorer og map-makers? Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 Bl4de: Nå har det seg slik, at det ikke nødvendigvis er de kjente modene som er bra. Og de som utviklet modene du nevner startet i gropa de også. Jeg syns det er viktig å være litt positiv til folk som ønsker å bidra med noe i gaming scenen, uten at de skal rakkes ned på før de har fått rukket å snakke for seg. Toa har et godt poeng som jeg også har tenkt over, som vi skal notere ned og bruke. Det er jo litt av poengene med å faktisk intervjue folk på denne måten. For å finne ut om produktet de presenterer har noe verdi. Hvis en stagnerer i de samme kjente og etter hvert gamle modsene, uten å se framover på nye ting blir det fort kjedelig. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Ta en tur inn på IA forumet og si at det er en cs kopi... da skal jeg love deg at du får reaksjoner! Men dere får nok lese på intervjuet hva som er forskjellen. Bl4de, jeg blir ganske provosert når du sier sånt. Tenk litt før du skriver! Lenke til kommentar
Bl4de Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Sorry hvis jeg har provosert mange folk nå, men den moden lignet på en.... cs klone. Jeg mener det finnes nok av CS kloner. Et viktig spørsmål du kan stille dem er: Hva har dere som er forskjellig fra alle de andre CS-klonene? Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Det var noen sånt jeg hadde tenkt på bl4de :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå