Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blå skjerm...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kan jo være strømforsyneren som ikke er stabil eller noe sånt!

eller så kan du se om du kommer inn i sikkerhetsmodus!! se om du kan gjør noe der før det klikker !!evnt ta testen !?

fikk det en gang jeg også. det varte en stund da!! men det var min strømforsyner trur jeg !! for jeg teipa nesten alle ledningen i strømforsyneren, etter det så har jeg ikke sett eller merket noe med det.. men har bestilt ny nå da!! ikke fått den enda men !

men det behøver ikke å være ditt problem altså!

Lenke til kommentar
ja det stemmer nok dette med strømforsyningen , eg prøvede å skru på og av hovedstømbrytaren også restrate pcen, det funka:)

men hvordan teiper man strømforsyningen? skal man teipe alle ledinigene til dem, sammen?

5119689[/snapback]

Høres ut som du har rota med noe instillinger i bios eller.no :) Bra du fikk den til å virke igjen da.

Lenke til kommentar
det kan jo være strømforsyneren som ikke er stabil eller noe sånt!

eller så kan du se om du kommer  inn i sikkerhetsmodus!! se om du kan gjør noe der før det klikker !!evnt ta testen !? 

fikk det en gang jeg også. det varte en stund da!! men det var min strømforsyner trur jeg !! for jeg teipa nesten alle ledningen i strømforsyneren, etter det så har jeg ikke sett eller merket noe med det.. men har bestilt ny nå da!! ikke fått den enda men !

men det behøver ikke å være ditt problem altså!

5119672[/snapback]

Du teipet alle ledningene? skjønner ikke hvordan dette kan ha noe effekt i det hele tatt, men men :) (Borsett fra å rydde opp i ledningskaoset inne i maskina)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...