Gå til innhold

nytt kabinett, men en som er godkjent modding!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prisklasse har ikke no og si..

5119345[/snapback]

akkurat !

men prisen er litt stiv  :cry:

Så for trådstarter er det tydeligvis ikke noe problem :) .

Det som er dumt med det kabinettet jeg linket til, er at det kun har plass til en singel radiator med 1x 120mm vifte på seg. Men det kan enkelt moddes, også hvis det ble litt stygt så gjemmes det under den "grillen" på toppen der. Mitt drømmekabinett :love:

Sjekk for øvrig ut hvordan det blir med sota plexi :love: : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=486605

Lenke til kommentar

det som er problemmet mitt er at jeg har en vannkjøling liggenes, en corsair watercooling 200, som jeg skal bruke snart, hadde vært tøft og lage noe oppå toppen evenuelt skjært ut oppen lage en boks oppå toppen der, for mer effekt, og tar mindre plass, vekt blir kanskje litt forskjell men ja, jeg lager en ny boks for vannkjølern.

Lenke til kommentar
det som er problemmet mitt er at jeg har en vannkjøling liggenes, en corsair watercooling 200, som jeg skal bruke snart, hadde vært tøft og lage noe oppå toppen evenuelt skjært ut oppen lage en boks oppå toppen der, for mer effekt, og tar mindre plass, vekt blir kanskje litt forskjell men ja, jeg lager en ny boks for vannkjølern.

5124710[/snapback]

Hvorfor skal du det? Lian Li har jo allerede en fin løsning, synes jeg da(på pc6277)

Lenke til kommentar
Kan bare nevne at jeg har trippel radiator i mitt LL6277 watercooling. Og som sagt tidligere, det er og blir et konge kabinett!

5125637[/snapback]

Er det plass til trippel radiator i topp??! :dribble: Det kan vel umulig stemme? Man skal jo ha psuen der og, og da kan det vel ikke være plass til en sånn en i topp?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309338&cks=PLS

EDIT: Kan du eventuelt slenge ut et bilde hvordan du har festa den trippel radiatoren?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Ja helt utrolig at ikke flere har fått øynene opp for Yeong Yang kabinettene,disse krever mye mindre plass totalt sett enn et midi/maxi kabinett og i tillegg får du plass til ca dobbelt så mye i et slikt og som en bonus er det helt perfekt til modding. En kompis har nylig fått seg et slikt og jeg må si jeg ble imponert over hva en så liten kasse kan romme, han hadde fra før et av de største chiefteckabinettene,men måtte skifte det ut pga for liten plass.Nå har han innstalert alt han hadde i det kabinettet og har fortsatt ledig plass igjen .

Lenke til kommentar

Vil bare si at jeg måtte fram med dremelen for å fikse det. Ikke jeg da men som gjorde jobben, men samma det!

Med litt enkel modding får du plass til trippel raddis ja! og det gir kjøling med stor K!

Link til topic med bilde! Er ikke veldig bra bilde, men du kan se hullene "jeg" har laget i toppen, helt til høyre øverst i bildet.

Link til topic Du finner bilde nederst på side en. Beklager at jeg ikke har et bedre bilde! Men kameraet er fucka :cry:

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...