Mowgli Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg fikk meg nettopp ny rambrikke. 256 mb ddr 266 mhz twinmos cl. 2.5. Fra før av hadde jeg en identisk brikke bare et annet merke og cl. 2.0. Da jeg satt inn rambrikken i den ene plassen (har 3) virket den ikke. Så satt jeg den i den siste. Da virket den. Plutselig måtte jeg reformatere pc'en. Da ville den ikke det. jeg trakk ut de nye rammene, og det gikk. Så byttet jeg rammene (jeg trodde de var ødelagt) og fikk noen nye. Da jeg satt dem inn ville pc'en ikke inn i windows. Da jeg trakk ut de gamle rammene gikk det fint. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Har du husket å stille hovedkortet til å bruke CAS 2,5 ? Hvis hovedkortet fremdeles står på CAS2, kan dette skape trøbbel om den nye brikka ikke takler dette så veldig bra. Minnet må aldri kjøres på mer enn det den tregeste brikka tåler. Hvordan du stiller CAS og RAS ol. står i manualen, sikkert under "Advanced Settings" for bios'n. :wink: Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 Det er bare det at den gamle brikken er cl 2. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Det gjør ikke noe om den gamle brikken er cl 2 og du bruker 2,5. Litt værre å få det til å funke andre veien. Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Hvordan stiller jeg på dette da?????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå