Gå til innhold

Et par spørsmål om D600

jabo

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal ha meg ny mobil, og har egentlig bestemt meg for å kjøpe en Samsung D600. Har sett en del bilder av denne på nettet både i helt svart og i en kombinasjon av svart og sølv. Det store flertallet av bildene jeg har sett er dog i svart og sølv. Noen her på forumet som vet om det vil bli mulig å velge mellom disse to fargene? Har veldig lyst på en helt svart en.

Og et spørsmål om minnebrikken. Hvor får man nå kjøpt TransFlash-brikker på 512mb? Hørte også at 1GB var like rundt hjørnet, men det eneste jeg har funnet på nettet hittil er 256mb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg skal ha meg ny mobil, og har egentlig bestemt meg for å kjøpe en Samsung D600. Har sett en del bilder av denne på nettet både i helt svart og i en kombinasjon av svart og sølv. Det store flertallet av bildene jeg har sett er dog i svart og sølv. Noen her på forumet som vet om det vil bli mulig å velge mellom disse to fargene? Har veldig lyst på en helt svart en.

Og et spørsmål om minnebrikken. Hvor får man nå kjøpt TransFlash-brikker på 512mb? Hørte også at 1GB var like rundt hjørnet, men det eneste jeg har funnet på nettet hittil er 256mb.

5119329[/snapback]

Jeg tror movida.no selger 512 mb transflash. Men hvis de snart kommer i 1GB så tror jeg at jeg venter på den! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...