Gå til innhold

Rimelig pris på Sapphire ATI 9800 PRO 128

Ciwie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket skjermkort har du fra før? Skjermkortet koster 629kr nytt så jeg ville ikke kjøpt det skjermkortet, siden det antaglighvis er gammelt og dårlig skjermkort!

Spar heller litt penger og kjøp det noe som er brukbart! :)

Hvis du absolutt må kjøpe det så ikke gi mer enn 250kr for det!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har GF4.. Saken er at jeg vil spille bf2 :p Jeg vet mange vil anbefale å oppgradere ytterligere får å få maksimal ytelse av BF2, men det har jeg ikke penger til... ;)

Takk for svar! Tror han hadde håpet på mer enn 250kr, men det er jo bra for meg :thumbup:

Endret av Ciwie
Lenke til kommentar
Jeg har GF4.. Saken er at jeg vil spille bf2 :p Jeg vet mange vil anbefale å oppgradere ytterligere får å få maksimal ytelse av BF2, men det har jeg ikke penger til... ;)

Takk for svar! Tror han hadde håpet på mer enn 250kr, men det er jo bra for meg  :thumbup:

5119388[/snapback]

..Hvis du vil spille bf2 så styrr langt unna det kortet der! Det kortet der klarer såvidt bf2 hvis du er heldig!

Du trenger ikke et skjermkort for å kjøre fullt på bf2 men du burde ihvertfall kjøpe noe annet (evt brukt) til minst 800kr for at det skal være ok i bf2.

:yes:

Lenke til kommentar

Såvidt holder vel for meg egentlig :p En venn av meg har akkurat samme pcn som meg bare med ATI9600 Pro driver Low BF2 på 1024 * 768 full view distance helt fint.. :S

Edit: Enda en jeg kjenner kjører det faktisk med fx 5600 :)

Endret av Ciwie
Lenke til kommentar
Jeg kunne altså gitt 250kr for et brukt 9600 Pro eller 9800 Pro? :)

5122414[/snapback]

Ikke gi han mer enn 250kr. Skjermkortet er vesentlig gammelt og ligger egentlig i bunnklassen. Det er jo også en kompis som selger kortet så han burde ikke spørre om for mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg kunne altså gitt 250kr for et brukt 9600 Pro eller 9800 Pro? :)

5122414[/snapback]

Ikke gi han mer enn 250kr. Skjermkortet er vesentlig gammelt og ligger egentlig i bunnklassen. Det er jo også en kompis som selger kortet så han burde ikke spørre om for mye.

5122476[/snapback]

Dette er kraftige uttalelser, men dersom du virkelig anser 9800 Pro som ett bunnkort så lurer jeg på hva du mener om ditt eget 9600 Pro (ref. profil). :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
9800 pro går for 5-700 på bruktmarkedet.

Og du har full oversikt over dokumenterte salg?

:hmm:

Jeg ville tro at opptil flere 9800 Pro går for opp mot 1000-lappen?

Utifra faktisk ytelse.. og skjermkort-tilbudet ellers.. vil jeg mene at 9800Pro er verdt rundt 700-800.

Har det virkelig gått så "utforbakke" med den tidligere "kongen" blant skjermkort? :D

Lenke til kommentar

Fy det er mye piss som skrives her. Folk har rett og slett ikke peiling. ATI Radeon 9800 PRO er per dags dato slettes ikke noe kort i bunnklassen! Og når det gjelder å sjekke priser så har Netshop det billigste kortet som nevnt. De andre har det ikke på lager, og kommer aldri til å få det siden dette kortet ikke produseres lengre.

Lenke til kommentar
9800 pro går for 5-700 på bruktmarkedet.

Og du har full oversikt over dokumenterte salg?

:hmm:

Jeg ville tro at opptil flere 9800 Pro går for opp mot 1000-lappen?

Utifra faktisk ytelse.. og skjermkort-tilbudet ellers.. vil jeg mene at 9800Pro er verdt rundt 700-800.

Har det virkelig gått så "utforbakke" med den tidligere "kongen" blant skjermkort? :D

5122703[/snapback]

Har nok ikke det nei. MEN, jeg har fulgt dette kortet på bruktmarkedet selv.

Kjøpte nesten ett for 2 uker siden. det hadde jeg fått for 600.-

Jeg er fortsatt på utkikk etter ett slikt kort. bare flere ting som må klaffe bedre for meg... :roll:

Men over 700 gidder ikke jeg å gi.. er fortsatt mange, karnsje de fleste som satser på å få 800-1100 for kortet som jeg synes er litt på kanten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...