chbrevik Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har et kjedelig problem. Jeg får opp denne feilmeldinga på min Steam-> Servers: 'Could not Contact Master Game Server to Retrieve Server List' Hmm, jeg har ingen aktiv firewall oppe, jeg har ringt Telenor og de sier at problemet ligger hos meg, på min datamaskin. (Jeg har formatert og installert XP x antall ganger, pga dritt, så jeg tviler på at det er hos meg problemet ligger!) En kompis av meg sa at Telenor kunne stenge porter ol. på min oppkobling, men jeg tror heller ikke det er årsaken her. Jeg har hørt om en del folk som har fått problemer med oppkobling til Steam's 'master server' etter de siste oppdateringene.. Noen flere? Jeg har prøvd å åpnet alle de portene som står beskrevet på www.steampowered.com->Support, men det har heller ikke fungert. Det som er litt kjedelig, er at jeg spiller i en klan... Hva er vitsen når man ikke lengre kan spille med kompiser på nett?? Jeg har prøvd å kobla fra Speedtouch'en og kjørt i Bridged modus, og 'ringt' opp modemet, men det fungerte heller ikke. Jeg har også ringt Telenor x antall ganger. Men det eneste Telenor's Kundeservice, sier, er at det eneste de kan fortelle meg, er at jeg bare kan få svar på nett-forum ol., og at de ikke kan hjelpe meg med å løse problemet. Så da avslutter jeg med, at jeg håper Telenor har rett på sistnevnte. -Aixon^- Lenke til kommentar
Calm Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Sikker på at det ikke bare er midlertidige problemer med Steam? Du skriver at du ikke har noen aktiv firewall oppe... dette gjelder firewall'en i XP også? Lenke til kommentar
chbrevik Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Sikker på at det ikke bare er midlertidige problemer med Steam? Du skriver at du ikke har noen aktiv firewall oppe... dette gjelder firewall'en i XP også? 5119258[/snapback] Jepp, ingen som helst brannmur. Den på Speedtouch'en er skrudd av og den i xp'en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå