AssKicR Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Finnes sikkert post om det allerede, men det er så lite i denne delen av forummet Uansett. Jeg lurte på om noen kunne komme med et par gode tittler Helst med link til dens respektive side på animenewsnetwork Har sett litt forskjellig allerede. Anbefaler ALT på "Seen All" delen av lista , med unntak av "Naruto Special: Find the Crimson Four-leaf Clover! (OAV)". Dårligere filler skal du lete lenge etter >.< Min liste = http://www.animenewsnetwork.com/MyAnime/?user=AssKicR Want to seeCowboy Bebop: The Movie Full Metal Panic! The Second Raid (TV) Full Metal Panic? Fumoffu (TV) Fullmetal Alchemist (movie) Heat Guy J (TV) Hunter X Hunter (TV) Hunter X Hunter - G I Final (OAV) Hunter X Hunter OAV Hunter X Hunter: Greed Island (OAV) Initial D (TV) Mobile Suit Gundam Seed Destiny (TV) Naruto (movie 2) Ninja Scroll (movie) Ninja Scroll (TV) Rurouni Kenshin (TV) Samurai X: Reflection (OAV) Samurai X: The Motion Picture Samurai X: Trust and Betrayal (OAV) Seen some Bleach (TV) Full Metal Panic! (TV) Naruto (TV) Pokemon (TV) Shaman King (TV) Wolf's Rain (TV) Seen all Battle Programmer SHIRASE (TV) Cowboy Bebop (TV) Elfen Lied (TV) Fullmetal Alchemist (TV) Hellsing (TV) Mobile Suit Gundam Seed (TV) Naruto (movie) Naruto Special: Battle at Hidden Falls. I am the Hero! (OAV) Naruto Special: Find the Crimson Four-leaf Clover! (OAV) s-CRY-ed (TV) Samurai Deeper Kyo (TV) Trigun (TV) Will not finish Cardcaptor Sakura (TV) Mai-Hime (TV) Endret 7. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tillat meg å legge til Tsubasa Chronicle og One Piece Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) trykk på www knappen min! EDIT: argh har ingen www knapp mere sjekk ut dette i stedet da.. min liste.. Min liste på animenfo.com 3 sider Endret 8. november 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Furi Kuri smaurai champlo golden boy azumanga daioh er serier du bør se litt nermere på. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Skal ta en titt på de Lenke til kommentar
AnimeEnnie92 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Får jeg anbefale Yu-Gi-Oh? Den er best! PS: Jeg mener MANGAEN Yu-Gi-Oh altså...den serien r ganske kjedelig...har bare sett et par episoder da, men....vel, det er nå værtfall min mening Endret 13. november 2005 av AnimeEnnie92 Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 One Piece! (yeahyeah!) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Trenger vi egentlig mange slike tråder? Det er iallfall 3stk nå. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Trenger vi egentlig mange slike tråder?Det er iallfall 3stk nå. 5157479[/snapback] Litt aktivitet er ikke farlig Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 hehe. Dog Neon Genesis Evangelion må være den beste animen som noen gang har vært laget! Satt med frysninger nedover ryggen i to timer etter å ha sett "The end of evangelion" Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Yakitate. utrolig bra serie Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 yaitate japan !! seriøst bre serie! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Saikano. Kort serie, men den beste jeg har sett, dog mest triste... holder på med mangaen nå og. 13 Episoder+1 kveld= WIN ...var svimmel etterpå Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 kanskje ikke de mest artige men Helsing - en vampyr/zombie dreper. Bobobo-bo - en ond keiser vil gjør alle mennesker skallet men bare en mann tør å stå opp mot han. en frisør med en latterlig artig afro Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hvis du vil bli litt emo - se f.eks Haibane Renmei, Now and Then - Here and There eller Saikano. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Så akkurat ferdig Chobits, og det anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) dere holder altså ikke med i tidene :!: Seeing now: One piece yakitate japan naruto eureka seven Bleach sousei no aquarion Seen all!: Ah! My goddess AirMaster angelic layer Bakuretsu tenshi Battle programmer shirase berserk Bleach Bleach Buzzer beater candidate of the goddess Chobits Chrono crusade Crest of the stars daphne in the brilliant blue DN Angel Dragon drive eureka seven excel saga Flame of Recca Full metal alchemist Full metal panic! Full metal panic! fumoffu Fushigi yuugi Gad Guard galaxy railways gaogaigar gatekeepers GetBackers gilgamesh Girls bravo season 1 Girls bravo season 2 Great Dangioh Gundam Seed Gundam Seed Destiny Gundam Wing GunGrave gunparade march Gunslinger girl Hajime no ippo Himiko-den Hunter x hunter ichigo 100% Inu-yasha jinki:Extended Kimi ga nozomu eien King Of Bandit Jing legend of basara MadLax Maimi guns maze narutaru Ninja scroll one piece Outlaw star peace maker kurogane planet ES Pretty Cure Ragnarok the animation ranma 1/2 rurouni kenshin Saiyuki reload Sakura Wars Samurai champloo Samurai deeper kyo S-Cry-ed seikai no senki Shadow skill Shaman king Shingetsutan tsukihime soul taker sousei no aquarion Star ocean EX Stellvia of the universe suzuka Tales of eternia Tenchi muyo GXP Tenjou tenge texhnolyze the law of ueki The twelve kingdoms Tsukuyomi - moon phase Vampire princess miyu Vandread - the first stage Vandread - the second stage witch hunter robin Xenosage yakitate japan Yu-Gi-Oh EDIT!: Skulle vært Nimex sin profil Endret 25. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 One piece er bare den beste anime serien som finnes. er på topp i japan nå og har vært det ganske lenge. men er det noen som vet hvor jeg kan finne meg en slik strå hat som luffy har.... serien one piece er bra mye bedre en mangaen beggynner som stort sett alle serier med at de 20 første eppisodene kan være litt kjedelig men etter hvert så blir det bare bedre å bedre. Serriøst så kjenner jeg en som fikk sittesår pga denne serien skulka skolen for at det blei så spennende. så egentlig så ambefaler jeg å ikke begynne å se på serien med tanke på at det er kommet ut 250 epps og alle varer i 20 min + Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har nettopp sett alle episodene av serien Love Hina, og syns den faktisk var veldig bra. Så derfor lurer jeg på; Er det noen serier som er noe i nærheten av det konseptet? Litt vanskelig å forklare hva jeg leter etter, men dere som har sett serien skjønner nok Har hørt om en sånn serie, noe med "dream" som skulle være litt lik. Åssen er den? (Hvis den finnes da ) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Love Hina Again . Ichigo 100% faller vel under samme kategori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå