Josh! Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har en maskin som per dags dato drives av en Intel Celeron prosessor på 1.1 GHz (og 512MB RAM, Radeon 9200SE), men jeg har også en Intel Pentium 3 prosessor på ca 1 GHz liggende. Hvilken vil være best av de to prosessorene (hovedsaklig til spilling)? Og et annet spørsmål: P3 prosessoren fungerer sannsynligvis på hovedkortet, men hva vil skje dersom den ikke passer? Vil da PC'n ødelegges? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Vil tro P3 yter bedre enn Celeron. Hvis du får P3 ned i sokkelen vil den antageligvis starte opp og... om ikke den gjør det så er det bare å bytte tilbake.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tja, P3 1GHz-prosessoren vil klart være raskere. (rundt 15 til 30% avhengig). Vet du om det er 100 eller 133MHz FSB-versjonen? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg ville kjøpt en ny datamaskin Men hvis du vil bruke denne maskinen så ville jeg brukt pentium 3-prosessorn. . . hvis du får stappa den nedi, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå