Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken Linksys router/accesspoint?


Anbefalte innlegg

Hvilken router/accesspoint bør jeg kjøpe? Den skal stå sammen med en Thomson SpeedTouch 510i.

Har hørt mye godt om Linksys, så jeg har bestemt meg for Linksys. Det holder med 54 Mbps (11.g) Problemet er at det er så veldig mange modeler av Linksys. Det hadde vært fint hvis det hadde vært en 4 port switch i den også.

 

Er det noe problem å sette en Linksys router med wlan sammen med SpeedTouch 510i? Har hørt at det er best med et rent accsespoint. For det er vel router i SpeedTouch 510i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har denne routeren sjøl,fungerer knirkefritt hos meg ( kjører Sveasoft firmware på den )

5119371[/snapback]

Sveasoft firmware? Er dette uorginal firmware? Jeg er bare litt usikker på dette med 2 routere i et nett. Men det burde ikke være noe problem å få denne Liksysen til samarbeide med en SpeedTouch?

Lenke til kommentar
Selve router funksjonaliteten er ikke noe problem å komme seg rundt, du kobler bare thompson routeren inn på Port 1-4 i steden for WAN. Husk å skru av dhcp i linksysen.

5119510[/snapback]

Ok, så dette er måte å gjøre det på.

 

Skal ringe med nabo`n å fortelle han hva han må ut med. Da går jeg for en Linksys WRT54GS ??

Lenke til kommentar
Husk å ring inn til den aktuelle webshopen og be om positiv tilbakemelding på at du får en versjon med linux slik at du kan endre firmware til en uorginal en. Linksys har nemlig nettopp kommt ut med nye revisjoner, slik at Linux versjonen koster litt mere.

5119591[/snapback]

Har bestilt WRT54GS hos Komplett nå. Om det blir linux utgave eller ikke, så blir det sikkert bra.

 

Takk for hjelpen alle sammen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...