scoot Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hei alle sammen . Når man formaterer pc`n sin, blir det da BORTE for godt? Ser jo at slike spesialister kan finne igjen ting fra før formateringen og sånt . Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 http://www.killdisk.com/ Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Takk! Skal jeg først formatere kan jeg jo ligesågodt teste no annet enn XP sitt vanlige formaterings "program" liksom Lenke til kommentar
snole Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Nei. Man sletter bare innholdsfortegnelsen på disken. Man må bruke et program som skriver over med tilfeldig data så og så mange ganger før man kan regne det som vanskelig å få tilbake slikt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Nei. Man sletter bare innholdsfortegnelsen på disken.Man må bruke et program som skriver over med tilfeldig data så og så mange ganger før man kan regne det som vanskelig å få tilbake slikt. 5119115[/snapback] Hm, hvordan programmer? Ligger slikt ute på nett? EDIT: La til noe =) Endret 7. november 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Takk! Skal jeg først formatere kan jeg jo ligesågodt teste no annet enn XP sitt vanlige formaterings "program" liksom 5119138[/snapback] Formateringsprogrammet som følger med XP, fjerner ikke all informasjon fra harddisken. For å kunne faktisk fjerne alt av informasjon, så må du ha ett program som går igjennom hele harddisken og ikke bare innholdsfortegnelsen; rett og slett nuller ut informasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå