Gå til innhold

Ny telefon men er usikker på hvilken

Anbefalte innlegg

Sitter og klikker litt rundt for å se etter en ny mobil. Har hatt min E700 en stund nå og føler at det snart er på tide å bytte.

Jeg trenger:

Funksjoner:

-Kalender: Ja, Enkel

-MMS: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE: Ikke viktig

-WAP: Ja

-Kalkulator: Ja

-JAVA: En fordel men ikke kjempeviktig

-Email klient: Litt viktig

-Spill: Ja

Form:

-Spillert ingen rolle om det er en klapptelefon eller en annen

-Vekt: Liten og lett men samtidig mulig å trykke på en knapp av gangen

-Antenne: Nei

-"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig

Skjerm:

-Fargeskjerm.

-Over 65000 farger

-Størrelse på skjerm: Normal, Oversiktlig

-Touchscreen: Ikke viktig

Pris:

Jeg har et gavekort på 1800kr på ekspert som jeg skal bruke, men vil ikke betale mer enn 1200kr selv gjerne mindre

Med abonnementsbinding: ja

Netcom YoungTalk har jeg tenkt på siden det er et greit abonnement, grei månedspris og mobilen blir en smule billigere

Diverse:

-Merke: Sony ericsson helst

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Symbian: ?

-Triband: Nyttig å ha, litt viktig

-Infrarød port: Ja

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Minne: 256mb er greit, trenger ikke mer

-Minnekort?: Litt viktig

-Polyfoniske ringetoner: Ja

-MP3: Ja

-Radio: Litt viktig

-3g(UMTS): Nei

-Wlan: Ikke viktig

- Mulighet for GPS: Ikke viktig

-Batterilevetid: Viktig

-Som sagt så er jeg ute etter en mobil som har et kult design og samtidig er brukervenlig og funksjonsrik. Jeg har kikket på W550i og det frister veldig å kjøpe den. Den får trekk for mangel av minnekortplass noe som ikke er viktig for meg. Den får også trekk for kameraet, men jeg tar ikke så mange bilder med mobilen så det er heller ikke viktig. Ellers vil jeg bruke den til å høre på musikk, og kanskje en gang i blandt spille småspill når jeg kjeder meg. Ellers så bør den ha alle de "normale" funskjonene som en mobil skal ha, men kalkulator, kalender ol.

Takker for alle svar

mvh

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
k750i, om du kan finne den til riktig pris et sted....

5127089[/snapback]

men k750i har bare 34 MB internminne... tror han skrev at han ville ha minst 100 MB... eller har jeg misforstått han?

5127115[/snapback]

Der er vel ikke verre enn å kjøpe et minnekort med ønsket kapasitet hvis minnet som følger med ikke rekker til. I tillegg til internminne på 32 MB følger det jo også med et kort på 64MB.

Lenke til kommentar
k750i, om du kan finne den til riktig pris et sted....

5127089[/snapback]

men k750i har bare 34 MB internminne... tror han skrev at han ville ha minst 100 MB... eller har jeg misforstått han?

5127115[/snapback]

Der er vel ikke verre enn å kjøpe et minnekort med ønsket kapasitet hvis minnet som følger med ikke rekker til. I tillegg til internminne på 32 MB følger det jo også med et kort på 64MB.

5127130[/snapback]

Han ønsket vel egentlig 256, men jeg tenkte at han får jo med 100 og kan jo kjøpe mer om det er ønskelig og om han vil bruke penger på det.

Alternativ for mobil med mer minne er jo W800i, men er jo dyrere.

Lenke til kommentar

Hei!

Takk for mange fine svar. Mamma har k750i og jeg syntes at jeg liksom ikke skal "herme" :p Jeg har tatt en beslutning og bestemt jeg for at jeg skal vente til våren med å kjøpe mobil, fordi jeg nå må spare litt penger før jul. Kanskje jeg får ny mobil til jul? Og hvis ikke så kjøper jeg etter det.

Men takk for alle som tok seg til til å svare meg ;)

mvh

Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...