Supreme Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 jeg har xp kan jeg legge inn 2k og så slette xp uten og misste noe..altså slippe formaterings shite??? Supreme Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Win 2k har da en "upgrade" knapp? Spørs om dette fungerer med det "bedre" Xp da... Ellers har jo XP og XP samma filsystem da, så det bør gå. Prøv! :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Nei, du kan ikke "oppgradere" ifra XP til 2000. Ikke uten mye manuelt kluss iallefall. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Ikke noe problem, (om jeg har tolket det riktig) Du kan bare gjøre det slik : - slette det som ligger på rota - slette "programfiler" og "winnt" katalogene - skrive fdisk /mbr Så kan du installere Win2k, mens alle filene ligger der ennå. Programmer og sånt må du installere på nytt, siden registeret uansett er forskjellig på XP og 2k. Hvis du tenkte på å beholde programmer og sånt, veit ikke jeg hvordan du skulle gjøre det ihvertfall. Neppe mulig ... :sad: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 OG Slette Documents and Settings...kanskje den viktigeste. :nod: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Noen som veit hvorfor det ikke funker å "oppgradere" til 2k? Noe mer tull fra M$? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jupp, at jeg glemte det da ! *skamme seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå