Gå til innhold

Asus P5Nd2-SLI med Thermaltake Big Typhoon går det

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte meg et nytt hovedkort for under 2 uker sida..kjøpte meg også en Pentium 4 3.0GHz, det er en LGA s775, bruker den Kjøleren jeg fikk, men den bråker så fært, så jeg tenkte meg å kjøpe en Thermaltake Big Typhoon. det som er probleme er at jeg ikke vet om den vil passe med Hovedkorte mitt..har prøvd å lete etter info om det på deres hjemmeside, men det sto ikke noe om hvilket hovedkort det støtter, leste noen inlegg der folk måtte slipe kanter på den for at den skulle passe, siden der er så stor.

hvis jeg skulle kjøpe den og den skulle passe, hvis jeg skulle flytte på pc'en, bør jeg ta ut kjøleren da? elr kan den bare være på? tenker på vekta..

er ny her, så jeg vet ikke om jeg har lagt den på riktig emne.. kanskje den skulle være på Hovedkort eller på Cpu emnen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper den vil passe ja, skal ikke være noe problem. Er det Deluxe versjonen du har? Altså, hovedkortet ditt. Jeg har samme hovedkort hvert fall. Men jeg har vannkjøling. GOdt med plass rundt sockelen.

Du kan jo titte på denne også da. Kjøpe med 2 stk rolige 80mm vifter.

Endret av jacoweb
Lenke til kommentar

nei..det er ikke en Delux version jeg har..fant ut at det var en delux etter at jeg hadde kjøpt og bygga den :p hehe..er lite update..men men.. den linken du ga meg.. det er bare kjøleribbe? så kan jeg henge på 2 80mm vifter på den? eller? virka ganske grei den å..men åssen tror du kjølinga blir? må finne 2 vifter som gir minst mulig støy også da.. noe du anbefaler?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...