Nerdiboy Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 finnes det et program som gjør dette? Lenke til kommentar
pegg Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 totalrecorder kan kansje gjøre det. Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 hmmm snål bug i det i akkurat den lyden jeg skulle ta opp begynte recorderen fra begynnelsen igjen hvert andre sekund (kun på denne lyden) på andre sanger var det helt fint.. andre forslag til program? Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hvis du ikke har registrert Totalrecorder så tar den kun opp noen sekunder. Etter å ha nådd maks så starter den på nytt (tror jeg). Ingen bug. Les manualen som følger med.... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Windows sopund recorder kan jo det den..du må bare sette på properties på recoding til What you hear. Dobbeltklikk på høytaler ikonet Gå til options og velg properties sjekk av recording og velg OK kryss av i select boksen på WHAT U HEAR og trykk record på Sound recorder Det er dette du ville ikke sant? AKIRA Lenke til kommentar
Domino Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 uh.. hvilken versjon av Windows er dette Akira? XP? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 15:59, ShitHead_No skrev:Hvis du ikke har registrert Totalrecorder så tar den kun opp noen sekunder. Etter å ha nådd maks så starter den på nytt (tror jeg). Ingen bug. Les manualen som følger med.... Jeg sa jo at den virker helt fint på andre lyder... BTW: har registrert den også... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 16:05, Domino skrev:uh.. hvilken versjon av Windows er dette Akira?XP? Win95, 95SE, 98, 98SE, ME, NT 4, win2k, XP <--- dem! men det krever jo et lydkort som kan spille av og ta opp samtidig..noe jeg tror alle lydkort de siste 3 årene har kunnet. AKIRA Lenke til kommentar
Domino Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Akira: Det forklarer litt. Fungerte hjemme, men PC'en på jobb med innebygd lydkort var det dårligere med :wink: Dritt at windows sound recorder bare kan ta opp 60sec om gangen ;P Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Goldwave kan brukes til dette formålet. http://www.goldwave.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå