Thor. Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Som topic sier har jeg problemer med at skjermen kan bli svart i et halvt sekund og tilbake. bruker et 7800GT kombinert med asus A8N SLI premium. dette skjer somregel skjer det når jeg surfer på nett. driver version 81.85 (finnes det nyere?). Glemte å si at noen ganger så kan deler av skjermen se "herpa" ut men fikses når jeg minimerer og gjenoppretter. skal se om jeg kan ta bilde av skjermen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 vet det er bare 4 timer siden posten over men ser at alle andre tråder i dette forumet har fått svar. diskriminering? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hahah hvem skulle det være som diskriminerer deg da? nei da, er vel kanskje mye og gjøre for en del av folka, beroende på at det er mandag. Men det kan jo være varme? dårlig luft flyt i kabinettet? overklokket kortet noe? Sweet™ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 ikke klokket, ikke varmt (37 grader load) 500W bzerk. Men en ting. jeg har sprengt ett HK mens delene satt i maskina. kortslutninga oppsto PGA at jeg glemte skruer mellom kab og HK Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hehe, da ville jeg nok fått testet kortet grundig, en kortslutning er ikke bra Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 funker fint i BF2 da. maks kvalitet på høyeste oppløsning 10280*1024 tror jeg Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 noen flere ting jeg bør sjekke? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Fikk tatt bilde da jeg var på forumet... Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hey, sånn skjer med meg å i Opera. Bare å trykke på en av de andre sidene du har åpnet, på bildet de du har sladdet, og gå tilbake til den siden som er fakka, så skal det bli orden på sakene. ingen permamnent løsning. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Altså en bug i opera? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) enten det, eller så er det windows og diverse applikasjoner og plugins som blir "slitte", slik som man ser på et år gammelt windowssystem som trenger formatering. ike vet jeg. kan jo sende en mail til Opera og høre med de... tviler på at det er grafikkortet hvertfall, selv om grafikkortet mitt er litt rævkjørt det å. Endret 11. november 2005 av Tha Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå