Blib Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Har WinXP, og når jeg prøver å åpne Outlook Express (News) får jeg feilmelding om at programmet ikke kan starte fordi han ikke klarte åpne "Outlook Express Messenger Store". Enten er jeg ute av minne, eller så er disken full (nei, og nei). 0x8007007E, 126 står det også. Etter et raskt OK klikk, står det at det ikke starter pga MSOE.DLL ikke kunne bli initialized. Outlook Express may not be properly installed. Dette skjedde helt uventet noen dager siden, da den plutselig bare krasja. Jeg har lastet ned IE6 fila fra microsoft.com for å prøve å reinstallere IE - det er nemlig der jeg finner OE filen også. Dette går ikke siden jeg allerede har nyeste verisjon. Vet heller ikke hvor jeg bør lete for å få det reinstallert. Noen som vet hva som bør gjøres? Og hører jeg noen som kommer med forslag som å skifte til Linux eller en annen news-leser så får de et stort spark bak! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Ser ut som om det er et problem med SR-1 til Office. http://www.bugnet.com/alerts/bugalert_000327.html Løsning: avinnstaller SR-1, eller reinnstaller Office. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Du finner om nettopp den saken her Redigert: Ooops! Var for sent ute gitt! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Blippblopp på 2002-08-26 21:44 ] Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Har aldri installert SR-1 til Office. Ikke vært borti det engang tror jeg... Må nok reinstallere Office da Takk for svarene :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå