killerbill Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har nettopp fått meg et nytt kabinett, dette: PC6070BSCAND Problemet er den gamle CPU vifta til min P4 2.8 og vifta til min 6800gt 256 nVIDIA! De brøker sykt mye og jeg har derfor bestmet meg for å gjøre noe med dette, men skal jeg fortsette å ha vifter eller noen som vet om et greit alternativ til vannkjøling så jeg slipper å borre og styre ( Vil helst ikke gjøre noe med mitt kjære Lian Li <3 ).... Jeg er ganske mye på LAN og vil derfor ha det enkelt sånn at det er lett å flytte... Jeg har tenkt på disse viftene: CPU GPU Men har ikke kommet over noen greie vannkjølings systemer ennå... :S Takker for svar fort! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hvis du har en 120mm vifte bak kan du anskaffe et slikt system http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT02 Da kan du montere radiatoren og viften i de viftehullene så slipper du å borre/lage hull. Er det socket 478 du har ? __ EDIT: fikset link Endret 7. november 2005 av Pels Lenke til kommentar
Damination Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 bra? det er vell noe av det beste du får ! bare ikke radiatoren som er best. men tror ikke du skal ha problemer med å sette opp det ! lykke til Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Er socket 478 ja, og jeg har en 120mm vifte bak..... Det der så jeg akkurat på Er det bra og lett og sette oppe? Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Hmm.... dette hørtes bra ut =) Er det noen extra deler jeg må ha siden jeg har et 6800gt skjermkort? PS. er n00b på dette området, så takker for tips og svar ^^ Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Ingen som kan hjlpe meg litt på vei? Har lest litt rundt nå og fått litt mere inblikk i vannkjøling, men er http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT02 dette settet jeg bør satse på elr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå