Lolliken Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) @ Snekker'n - Pokker og , hvor fikk du sånn ca. for det? Hehe, får vente å se hvilken kritikker kabinettet får, men ved første øyekast kan jeg ikke si at jeg liker det. Her er forresten en test av kabinettet. Cm stacker 830 test Endret 18. november 2005 av Lolliken Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 etter den testen likte jeg kabinettet enda bedre, men med den prisen får jeg heller skaffe meg et "orginalt" Stacker Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du kjem ikkje til å angre. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Likte personlig ikke at de har kuttet ut den andre psu holderen. Det var liksom det som gjorde at jeg ble så glad i stacker kabinettet fra begynnelsen av, og crossflow viften selfølgelig . Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Synd at de ødela stacker serien med det der. Det jeg liktes spesielt med første stacker var at hovedkortet fra løftet godt opp i fra bunnen, men det har de tydeligvis fjernet på 830. Synd.. for Stacker er ett knakende godt kabinett. I tillegg så det mye trangere ut inni enn 1. versjonen er. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Synd at de ødela stacker serien med det der. Det jeg liktes spesielt med første stacker var at hovedkortet fra løftet godt opp i fra bunnen, men det har de tydeligvis fjernet på 830. Synd.. for Stacker er ett knakende godt kabinett. I tillegg så det mye trangere ut inni enn 1. versjonen er. 5177122[/snapback] Nå har de vel ikke ødlagt stacker serien som du sier,men heller utvidet denne med et kabinett til, 810 serien kommer jo til å bestå. Selv synest jeg 830 er et fantastisk bra kabinett og jo mere jeg studerer bilder av det jo mere liker jeg det. fullt mulig det står ved min side rundt juletider,vi får se Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 okei, da har jeg misforstått litt, trodde det var arvtakeren til første stacker kabinett. Litt lettet nå Stacker 810 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Ooops - var feil kabinett, jeg tenkte på den nye 810 versjonen. Endret 23. november 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kan ikke lengre finne det i listene til Komplett, lurer på hvorfor Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Håper at det "gamle" Stacker faller litt i pris etterhvert når dette kommer for fullt.Satser på gamle Stacker. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Har et vakkert stacker kabinett ved siden av meg kjempe kabinett. Bortsett fra hket mitt har fått seg en god smell og erklært dø, så eg det fint... Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg er enig med Snekker'n, Stacker 830 er veldig pent og mystisk. Gleder meg til det er tilgjengeli i Norge. Kjøpte meg et billig kabinett imens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå