[SifO] Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hei Begynner å bli ganske lei av mitt TT Shark, så tenkte jeg skulle bytte det ut, men vil vente til CM Stacker 830 kommer. er det noen som vet når det kommer ut i butikkene egentlig ? og er det noen mulighet for å låse det (tenker da på døra foran og på sia) takker for alle svar. Endret 7. november 2005 av [SifO] Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Har du et bilde av det? link? 5118924[/snapback] http://www.coolermaster-europe.com/index.p...20Stacker%20830 EDIT: Sjekk ut hva jeg fant ut! -Accommodates up to nine 120mm fans Heftig kjøling Endret 7. november 2005 av sablabra Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har du et bilde av det? link? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvorfor ikke bare vannkjøling? Gjør samme nytten, og mere til. Med mindre støy! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 for det er ikke alle som vil ha vannkjøling, jeg likte det kabinettet der Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 det kabinettet så ikke ut, har mistet alt av stacker til og være storebror. min mening da... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Venter på det eg og. Liker det meget godt. Og er nok eit må ha i 2006. Det er jo heit rått http://www.coolermaster.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3841 Endret 11. november 2005 av Ulvestad Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 hehe.... Nå lurte egentlig jeg bare på om noen viste når det kommer i norske nettbutikker men godt å høre at ikke det bare er jeg som liker det det at det er plass til 9 120mm vifter har ikke så mye å si, bruker vannkjøling så blir flott med enda ber plass (selv om det er nok av plass i TT shark) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Da har komplett fått det inn. Prisen var noko stiv. Men http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313972&cks=PRL Ikkje enda på lager. Sitte på gjerdet å vente da. Julepresang til Kjærringa. hehe Endret 13. november 2005 av Ulvestad Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Men det er ikke på lager enda da.. Ser ikke så dumt ut det Men personlig liker jeg vel lillebror bedre, men ikke dumt det der heller Men litt stiv pris ja.. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 dæven, er jo nesten dobbelte av hva jeg hadde trodd det skulle koste da må jeg nesten vurdere saken Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Blir nøye vurdert her og. Vart nok litt for dyrt synest eg. Får vente på tester og bestemme meg etter det. Dersom prisen blir endelig da? Vi får ta oss ein prat med Komplett og prute litt. Det er jo snart jul og greier. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 for det er ikke alle som vil ha vannkjøling, jeg likte det kabinettet der 5119328[/snapback] Alle VIL ha vannkjøling, ikke alle som har råd derimot... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kabinettet så meget interessant ut ja, vurderer et eksemplar av det Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Litt rimeligere hjå Cray. Men fortsatt litt dyrt. http://ebox.no/catalog/product_info.php/cP...5ce8109a570de7e Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Wow, var jo en fin sak det der Lenke til kommentar
haakie Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Seriøst, synes dere det var fint? så jo helt super jalla ut! Likte det gamle men dette så IKKE ut! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Får sikkert på pungen nå, men det kabinettett er rævstygt! Ser ut som et skikkelig plastikk fantastisk j@ll@ opplegg. nei gi meg det første stacker kabinettet så er jeg fornøyd! Er det forresten noen som har et som de har lyst til å bli kvitt? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Skal ikkje gi deg på pungen. Men liker kabinettet meir og meir dess meir eg ser på det. Prisen er noko anna. Den er avskrekkende høg. Mange andre alternativer når enn kjem så høgt i pris. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Får sikkert på pungen nå, men det kabinettett er rævstygt! Ser ut som et skikkelig plastikk fantastisk j@ll@ opplegg. nei gi meg det første stacker kabinettet så er jeg fornøyd! Er det forresten noen som har et som de har lyst til å bli kvitt? 5168137[/snapback] Smaken er forskjellig og du har vel lov til å synest hva du vil, men her er ikke mye plastikk på det der, det er jo aluminium Har nettop solgt den "gamle" Stacker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå