Cho-san Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 eg har nett instalert datan på nytt. problemet er at ein eller anne driver fører til blue screen noen som veit om eit programm til å finne kass driver det er? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 kanskje kan du finne her, hva som fører til BSOD: http://aumha.org/win5/kbestop.htm lykke til Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 veit allerede at det er ein nyleg instalert driver som fører til dumping av minne som det står problemet er at eg ikkje veit kass driver som fører til dette Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 noen som veit om eit programm til å finne ut kass driver som skaper konflikten? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det står klart å tydelig på blåskjermen da Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 gjer det det:S Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nei, det gjør liksom ikke det da. Har selv fått sånne blåskjermer og hos meg står det ikke hvilken driver som forårsaker det, hmmm. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 jah fekk bluescreen igjen å det stod ikkje ka driver som førte til bluescreenen, noen som veit om eit program som kan skjekke kass driver som fører til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå