Grievdus Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Family Guy er så sinsyk bra Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Har sett en episode (tror det var den første), dro ikke på smilebåndet engang... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Har sett en episode (tror det var den første), dro ikke på smilebåndet engang... 6699437[/snapback] Jeg drister meg til å qoute et legendarisk innlegg av LarsP her. Nei, jeg påstår at de som ikke ler av Family Guy enten er:A) Totalt blottet for humor B) Meget uopplyste og dermed ikke skjønner noen av vitsene eller C) Jenter (jmfr: Punkt A) og B)) 5410700[/snapback] Endret 18. august 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Vet noen hva den episoden når peter og brian blir uvenner heter? og den når de er "The A-TEAM"? Syntes de episodene var så morsomme Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Vet noen hva den episoden når peter og brian blir uvenner heter? og den når de er "The A-TEAM"? Syntes de episodene var så morsomme 6699872[/snapback] Du kan lete her. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 brukte å se det før når det gikk på tv2 klokka 6! tror jeg det var Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Så min første episode akkuratt.... Sitter igjen med et ord GENIALT Dette er på høyde med Simpsons, med andre ord en serie jeg skal følge med på... Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Family Guy er tilbake! "Stewie loves Lois". Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 den når de er "The A-TEAM"? 6699872[/snapback] Spesielt vilt med Joe som skal inn i bilen :!: Får latterkrampe når jeg ser diverse greier bli lastet av en lastebil på skolen. Får noen blikk, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Dårlig The Simpsons wannabe. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Den nye episoden var helt genail. <3 "Prostate Examen" til Peter ftw, haha. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Den var absolutt genial, godt å endelig se family guy på skjermen igjen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Lois...Lois...Lois...Lois...Lois...mum...mum...mum... ^^ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Dårlig The Simpsons wannabe. 6846640[/snapback] Så det er en The Simpsons wannabe bare fordi det er en animasjons serie? Godt mulig at de tar ting fra The Simpsons, men uansett om de gjør det eller ikke så er denne serien fantastisk mye bedre enn The Simpsons da The Simpsons har gått tom for idèer. Man ser også allerede på de nyeste The Simpsons episodene at de begynner å herme etter Family Guy sine usakelige innslag, noe The Simpsons aldri har brukt før på samme måte. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Nei, jeg ser det mye på humoren. Og The Simpsons har ikke gått tom for idèer, noen av mine favoritter er faktisk ganske nye episoder (Sessong 15->). Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Humoren i Family Guy er jo ikke på nærheten av den samme som i The Simpsons, i Family Guy kritiserer og kjører på med fordommer, mens i The Simpsons tuller de av vanlig hverdagse ting som de har gjort 1000 ganger før. Humoren i programmene kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Vel jeg føler det er samme humoren i forskjellige drakter. Du er i mot Simpsons jeg er i mot The Family Gay så vi kommer ingen vei. Så vi lar det være. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Er ikke imot Simpsons i det heletatt jeg, syns det er en morro serie som har dabbet av de siste årene, men foretrekker Family Guy. Bare fordi jeg foretrekker noe annet enn det du gjør betyr ikke at jeg ikke liker det du liker. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Nei greit. Jeg oppfattet det slik da du rakket ned på Simpsons med at de gjorde det samle gamle og bare ble svakere. Jeg syns de blir sterke og får mer avansert humør jeg da. Men vi lar det være. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Dårlig The Simpsons wannabe. 6846640[/snapback] Eneste likheten jeg ser er at begge er samfunnskritiske tegneserier som består av stereotyper, mer likheter er det ikke. Family Guy har stereotyper vi ikke finner i The Simpsons (som f.eks. Quagmire, Swanson, og Stewie), og The Simpsons har stereotyper vi ikke finner i Family Guy (som f.eks. Ned Flanders, Comicbook Guy, og Apu). Begge seriene låner elementer fra hverandre, i en episode av The Simpsons, måtte Homer ta rollen som mannen med ljåen, en Family Guy episode som var nesten lik, ble laget en god stund før. På den andre siden var det en episode av Family Guy, der Stewie måtte bo i en plastikkboble, slik som Bart i en gammel The Simpsons-episode (Sesam Stasjon-parodien i denne Family Guy-episoden er intet mindre enn genial). Uansett er Seth McFailane og Matt Groening gode venner i RL, og begge seriene er geniale. Endret 12. september 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå