Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett en episode (tror det var den første), dro ikke på smilebåndet engang...

6699437[/snapback]

Jeg drister meg til å qoute et legendarisk innlegg av LarsP her.

Nei, jeg påstår at de som ikke ler av Family Guy enten er:

A) Totalt blottet for humor

B) Meget uopplyste og dermed ikke skjønner noen av vitsene

eller C) Jenter (jmfr: Punkt A) og B))

:)

5410700[/snapback]

Endret av Lord^
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Dårlig The Simpsons wannabe.

6846640[/snapback]

Så det er en The Simpsons wannabe bare fordi det er en animasjons serie? Godt mulig at de tar ting fra The Simpsons, men uansett om de gjør det eller ikke så er denne serien fantastisk mye bedre enn The Simpsons da The Simpsons har gått tom for idèer.

Man ser også allerede på de nyeste The Simpsons episodene at de begynner å herme etter Family Guy sine usakelige innslag, noe The Simpsons aldri har brukt før på samme måte.

Lenke til kommentar
Dårlig The Simpsons wannabe.

6846640[/snapback]

Eneste likheten jeg ser er at begge er samfunnskritiske tegneserier som består av stereotyper, mer likheter er det ikke. Family Guy har stereotyper vi ikke finner i The Simpsons (som f.eks. Quagmire, Swanson, og Stewie), og The Simpsons har stereotyper vi ikke finner i Family Guy (som f.eks. Ned Flanders, Comicbook Guy, og Apu).

Begge seriene låner elementer fra hverandre, i en episode av The Simpsons, måtte Homer ta rollen som mannen med ljåen, en Family Guy episode som var nesten lik, ble laget en god stund før. På den andre siden var det en episode av Family Guy, der Stewie måtte bo i en plastikkboble, slik som Bart i en gammel The Simpsons-episode (Sesam Stasjon-parodien i denne Family Guy-episoden er intet mindre enn genial).

Uansett er Seth McFailane og Matt Groening gode venner i RL, og begge seriene er geniale.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...