chairgame Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Overraskende bra sesongstart! I LOLed når de sang trololo sangen :!: Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Bra start ja, håper de holder det gående slik. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Woho!!! Family Guy! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det lille sci-fi klippet de viste i 1004 er det tatt fra en virkelig serie/film, og i såfall hvilken? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det lille sci-fi klippet de viste i 1004 er det tatt fra en virkelig serie/film, og i såfall hvilken? Bare en parodi på slike filmer. http://en.wikipedia.org/wiki/Stewie_Goes_for_a_Drive Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ja, Stewie watch's a film parodying various 1970s science fiction movies :-( Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Sesongen nå har vært litt blandet føler jeg. Litt OK premiere (med "Trolololo"-karen) og etter det har det vært mye "meh"-episoder som ikke har fokusert på humoristiske og crazy plots. "Seahorse Seashell Party", sesongens andre episode, var jo skikkelig fokusert på Megs følelsesmessige liv. En episode hvor hele familien kranglet. Dette traff meg ikke helt, selv om de kanskje prøvde å gjøre deres karakterer mye dypere og emosjonelle. Det samme gjaldt episoden etterpå hvor vi treffer Brenda, søsteren til Glenn Quagmire, og hennes voldelige kjæreste (som senere bli forlovede). Men i år fikk vi "Back to the Pilot" som virkelig var et høydepunkt. Et morsomt og originalt plot med mange interessante scener. Elsker hvordan de konstant kommenterer seg selv og de feilene de har gjort. De er kult å se hvordan alle har utviklet fra Piloten. Fantastiske kommentarer av Stewie om at "Old Stewie" har flere gadgets enn han selv. Og når de er i framtiden og ser hvor late Family Guy-karakterene er. "Here's a cutaway". Quagmire er en frosk og Joe er en slags Terminator. Cookie Monsters "Cookiebook", de dreper Kool-Aid Guy etter at hans ankomst inn i rettsalen, eller når de alle sammen tidsreiser til dette øyeblikket. Elsker når Brian og Stewie kommer tilbake som noen barbershop-ruller (aner ikke hva disse heter). "This is life for some reason" "God help us, this is no way to live" Denne episoden var virkelig god! 4 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Har sesongen stoppet opp eller noe sånt? Ble helt stille etter episode 2 ut fra det jeg kan se :S Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Kommer ny episode nå på søndag. Var noe annet på sendeskjemat forrige uke. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 vet dette er en gammel tråd(1 år siden noen kommenterte her) men tenkte jeg måtte bare forhøre meg om hva folk synes om forrige ukes episode, kan ikke huske å ha sett noe eklere på tv! gøy episode men føler det ble litt for random til tider! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det er litt av Family Guy sin oppskrift "...like that time i...", "remember the time I did.." og så klipper de totalt bort i fra historien. Serien er bare..random. Slitsomt til tider men også mye morro. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Helt klart, og har absolutt sett eklere ting på TV, så en barbert hund var ikke noe å skryte av akkurat. Family Guy beveger seg i bølgedaler for meg, noen episoder skipper jeg gjennom og leter etter noe godt, andre sitter jeg og smiler av med en og annen "heh". 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 synes nå det var ganske så forstyrrende, mest ekkelt var da meg sin kvise angrep, gud overdriver jo med at det var det ekleste, fordi det klart finnes verre, er og enig med at at family guy er i en voldsomt bølgedal for tiden, enten er det bra eller så er det ytterst kjedelig, til nå langt fra deres beste sesong. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Ah, ja, Brian var ganske ekkelt, men det ble litt reddet av den humoristiske situasjonen. Morsomt at denne tråden har gjennoppstått litt. Helt ålreit sesong dette her. Morsomste i forrige episode (ikke s12e04 som det blir nevnt her, men s12e05) var hvordan ANAL TONGHT? som blir skrevet av publikum før CANAL TONIGHT? dukker opp. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hva synes dere om at Brian døde og at de fikk en ny hund i familien? Personlig så likte jeg veldig godt Brian, men virker også som om jeg kommer til å like denne nye, så er ikke et så stort tap for meg at Brian døde. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Synes de heller kunne ha knerta Chris. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Han er vel tilbake i neste episode? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Han er vel tilbake i neste episode? Nei, han er ute for godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå