Tanner Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hello Santa. Now eh, we got a slight problem here, because I have been rather naughty. But you're a businessman, and I'm a businessman. I'm sure we can work, something, out'aah. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Helt fantastisk Jeg likte begge de to foregående episodene... Lenke til kommentar
Betico Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hello Santa. Now eh, we got a slight problem here, because I have been rather naughty. But you're a businessman, and I'm a businessman. I'm sure we can work, something, out'aah. Haha, har sett på Family Guy et par ganger. men det er nok mer South park på meg. Likevel satt jeg og lo lenge etter dette: Litt dårlig kvalitet men. http://www.youtube.com/watch?v=335I3bvuLsM Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Noen som vet hva episoden der Peter nærmest blir forelska i en pappfigur av en dame heter? Fant den Family Goy sesong 8! Endret 25. desember 2010 av Sheogorath Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg lo godt av nyeste episode Awesome med edru-Peter Underwater Map Productions, lol. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Family guy er så mye bedre en simpsons:D Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg lo godt av nyeste episode Awesome med edru-Peter Underwater Map Productions, lol. Ja, likte de villedende produsentselskap-klippene som så ut som starten av filmen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 noen som vet når family guy s09e19 kommer ut? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Kommet ut for lenge siden, uansett skuffende dobbelepisode om den siste star wars filmen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 mhm, for den er umulig å finne på fildelingsnettverkene. Finner ep 1-18, samt ep 21 (som ikke finnes i følge tv.com) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Den finnes, må bare lete litt. Dessverre kan jeg ikke linke til der du kan finne episoden men anbefaler deg å lete litt mer. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Søk etter den som DVD, ikke episode. 1 Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hva heter episoden der Stewie sitter i et tre med en sånn leketelefon (to kopper med en tråd mellom) og snakker til Brian på bakken? Husker ikke stort mer, enn at det her var helt sykt morsomt ^^ Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hva heter episoden der Stewie sitter i et tre med en sånn leketelefon (to kopper med en tråd mellom) og snakker til Brian på bakken? Husker ikke stort mer, enn at det her var helt sykt morsomt ^^ Kan ikke huske dette, mener du da Brian og Stewie pusset opp et hus, og de snakket med walkie-talkie om en ledning? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 DEN er fantastisk!!!! http://www.youtube.com/watch?v=KJCfUm21BsI Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) JA..var denne ..takker..haha.. EDIT: Har sett den tre ganger nå og ler mer for hver gang jeg ser den...KONGE!! Endret 1. august 2011 av Babyloner Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Favorittepisodene mine må være "Family Gay" og "Wasted talent"! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er det på wasted talent Peter løper hjem med en billett eller noe og faller utenfor huset sitt? Priceless! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 5 dager igjen til ny sesong 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå