saladin waits for alice Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kan ikke si jeg er så imponert over den 3D-greia de prøvde å kjøre,virket rimelig dårlig til tider. Ble det sendt i 3d? Eller mente du at de skiftet vinkel stadig? Syns det virket greit jeg. Btw, tror dere de døde karakterene vil forbli døde fremover? Nope, tror neste ukes episode "resetter". Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Syns det virket greit jeg. Btw, tror dere de døde karakterene vil forbli døde fremover? Jeg regner med det ettersom episoden heter "And Then There Were Fewer" : ) Imo, så likte jeg ikke denne episoden i det hele tatt... Dro ikke på smilebåndet en enesten gang : ( Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Syns det virket greit jeg. Btw, tror dere de døde karakterene vil forbli døde fremover? Nope, tror neste ukes episode "resetter". Det håper jeg ikke. Det beste med denne episoden var nettopp at den skapte en grøssende historie hvor et par karakterer ble drept. Og karakterene var heller ikke så store, så jeg håper det ikke er en non-canon episode slik som "Threehouse of Horror"-episodene til Simpsons. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 "Threehouse of Horror"-episodene til Simpsons suger, dem hopper jeg altid over. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Syns det virket greit jeg. Btw, tror dere de døde karakterene vil forbli døde fremover? Nope, tror neste ukes episode "resetter". Det håper jeg ikke. Det beste med denne episoden var nettopp at den skapte en grøssende historie hvor et par karakterer ble drept. Og karakterene var heller ikke så store, så jeg håper det ikke er en non-canon episode slik som "Threehouse of Horror"-episodene til Simpsons. Tok visst feil Hadde jeg visste at det skulle påvirke serien fremtidlig, hadde jeg første episode vært mer spennende for meg Så just episode 21 av sesong 8, episoden som ikke ble vist i USA, forsto ikke helt hvorfor.... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Amerikanere tar vel temaet abort noe mer seriøst enn andre.. Veldig artig episode forøvrig! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Syntes de to forrige episodene var litt så som så, men den nyeste var konge imo Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ba-ba-ba bird bird bird ba-birds the word! God episode i dag! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Carter nearly lost his life in a battle with the infamous walruss backed naknoof woffa hahahahahah edit: en ganske bra episode ja. Endret 11. oktober 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen som vet hvorfor det er nesten en måned til neste episode? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Nyeste var beste hittil i sesongen. Tror halloween-episoden kan bli ganske bra også Endret 13. oktober 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Stoppet med det 3d tullet heldigvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ba-ba-ba bird bird bird ba-birds the word! God episode i dag! Indeed, lenge siden jeg har ledd så godt av en FG-episode. Knakk sammen i latter når jeg skjønte at det var den han sang på. :!: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Oh...My....GOD! Jeg har ikke ledd så mye av en FG-episode på LENGE! Dette var den suverent mest episke på LANG tid! 1 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Beste episoden så langt denne sesongen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Denne var morsom. Enkel episode, med et enkelt plot. Beste i denne sesongen, helt klart! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Yeah, I kinda went rouge on that one... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 ny eppisode i dag ja? hvor langt har vi kommet forresten Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Episode 4 i sesong 9. Episode 4 kom ut på søndag. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Likte denne episoden jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå