michael691 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er en episode som heter Road to Multiverse. Ikke The Road to Road to Multiverse. Siste episode i denne sessongen kommer på søndag natt tror jeg. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Family Guy er noe av det verste jeg vet om. Forferdelig dårlig humor. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Jeg ville sagt at den som IKKE liker Family Guy har forferdelig dårlig humor Endret 19. juni 2010 av Mushrooms 4 Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Der har du nok rett ja. Jeg har en forferdelig dårlig humor Skjønner jo absolutt ingenting av det der. Og alt virker så urealistisk. En snakkende hund, og en baby som prøver å ta over verden. Huff. Beklager å måtte si det Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er jo en tegneserie det er snakk om, ikke 60 Minutes. Hæ? Det er ingen ny ep ute, right? Ingen ny episode ut. Sesongen er ferdig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 mhm, så da er det, hmm? hva med det han nevnte? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 FG starter vel opp igjen til høsten, sammen med alle de andre fantastiske seriene. Føler meg som en serie-junkie på høsten/vinteren.. Family Guy, American Dad, Dexter, CSI: Alle, House, How I Met Your Mother, Rules of Engagement, Bones.. + en hel del til. Gleder meg til FG starter opp igjen uansett. Blir spennende å se hvor dem legger "lista" i forhold til hvor grov humoren kan være. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 nye ep ute nå. info: http://www.rlslog.net/family-guy-s08e21-pdtv-xvid-bia/ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Denne gangen stemmer det. Her er hvorfor denne episoden sendes senere enn de andre. July 27, 2009 Fox has decided not to broadcast a "Family Guy" episode next season that deals with abortion. The episode, which is titled "Partial Terms of Endearment," was produced by sister company 20th TV. Fox released this statement moments ago: "Fox will not air the 'Partial Terms of Endearment' episode of 'Family Guy,' but we fully support the producers' right to make the episode and distribute it in whatever way they want." The episode came to light when producers talked about the plans on the show's Comic-Con panel, reported this weekend on Live Feed Much like "When You Wish Upon a Weinstein" from season 3, this episode has been banned by FOX due to its controversial subject matter (this time, centered on abortion). Originally it was said it will make its debut on DVD however, it will make its world debut on BBC Three on June 20th 2010. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Family Guy er uten tvil an av de morsomste programmene på tv for tiden. Noen som er enige? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 aha, men den eppisoden har jo vert ute lenge, genial eppisode, burde vert sendt på TV (eller det ble den jo på BBC ihvertfal, siden den jeg så var rippet fra BBC). Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har lastet ned(ikke drep meg) alle sesongene nå, og ser gjennom hele akivet hele tida Det er seriøst den morsomste tegneserien i UNIVERSET :!: Noen som er enige? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Noen Family Guy episoder er morsomme, men det meste er ikke morsomt. De eneste episodene jeg pleier å like(med unntak) er episoder som inneholder mye av Stewie og Brian. Endret 26. august 2010 av DNA Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Uenig, en superbra serie men jeg setter South Park høyere. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Er den beste tegnede serien etter min mening. Digger humoren, og ler hver episode. Noen ganger litt mer en andre, selvfølgelig. Er mange scener det blir litt mer humring en latter. Elsker også måten de parodierer andre figurer, og hvordan de tegner figurene. Alltid like morsomt. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Står to forskjellige steder når første episoden av sesong 9 kommer. På FOX.com står det at det kommer en episode i kveld, men litt usikker på om det er sesongpremieren, Mens på tv.com står det at første episode i sesong 9 kommer neste søndag. Noen som vet hva som er rett? Gidder ikke å leite etter sesongpremieren, hvis det ikke er den som blei sendt på fox i går. -Glem det, fant ut at det er en tidligere sendt episode.. >.< Da må jeg visst vente en uke til da. Endret 20. september 2010 av Marbash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå