asad Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hva synes folket om den nyeste episoden? Jeg sitter selv med litt blandede inntrykk, men de musikalgreien på slutten skippa jeg over. Synes den var helt genial. Skippa synge greiene da, utenom shiboopi selfølgelig. Brian og stewie er en av tidenes beste duoer! Utrolig lættis når stewie klarte å overtale brian til å spise det han spiste. hahah Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har på følelsen av at dette er en hat eller elske-episode men det virker som om mesteparten hater den Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hat, eller likte den lite. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Den var jo tom for humor da, det er problemet. Den er åpenbart en "neh, vi tar oss litt ferie denne uken" episode, å klippe inn en masse mulikaler med litt snakking i mellom er mye mindre tidkrevende en å lage en fulstendig episode. Første del derimot var jo fulverdig lagd, men humoren var nesten fraværende 100% av tiden. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg er veldig enig i at episoden var tilnærmet blottet for humor. Det eneste humoristiske momentet var Stewie og Brian som samtalet om å spise en viss ting. Om dette var ment å være en episode hvor vi får dypere innblikk i karakterenes sjeleliv, kunne de godt gjort det litt mer underholdende. Brian som snakker om sine depresjoner og indre demoner er ikke særlig lattervekkende. For min del virket det mer som en karakterutvikling/knytte bånd-episode, enn noe som faktisk skulle være underholdende, og da har de på en måte bommet litt. Endret 5. mai 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hvilke FG episoder er det som er en parodi på filmer/serier? Husker North by Quahog, og den med Stand By Me (hvilken sesong og episode er det forresten) bare. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg synes selv at episoden var underholdene, selv om den ikke var "vrimegilatterisofaen"-morsom hele tiden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ligger noe ute på nettet nå: top 20 karakterer i FG. Noen anelse om hva det går ut på? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nope... hvor ligger det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det gikk på BBC Three igår, og jeg var så heldig å bla tilfeldig forbi det. De ramser opp de 20 karakterene som har mest screentime gjennom showet, og forklarer hva som er så elskbart med den og den karakteren. Var helt greit å se på, ikke spesielt morsomt, og man lærte ingenting nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Likte den nye episoden av Family Guy i dag mye bedre enn den forrige. Hadde to latterkrampe-øyeblikk og generelt sett småflirte jeg gjennom store deler av episoden. Herlig Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 ohh man, den scenen hvor de er på marinen festen, alle disse setningen som kunne tolkes "skittent", fy faen, lo godt da! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 ohh man, den scenen hvor de er på marinen festen, alle disse setningen som kunne tolkes "skittent", fy faen, lo godt da! Spesielt når de drar det så langt og avslutter med "Your dad has the best penis in the marines." Likte episoden veldig godt. Slutten var epic. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Quagmire, I did your dad! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Blæææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææærgh Haha, denne episoden digget jeg virkelig. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 En gjennomført god episode. Slikt vil vi ha mer av. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fantastisk episode! "I fucked your dad!" Effin brilliant! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Åh den siste episoden er den beste jeg har sett på lenge. Suverent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå