Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Synes hele episoden var gjennomført forferdelig dårlig. Herlig fred, håper virkelig neste episode er bra for dette var 40 minutter jeg helst vil ha tilbake. Takke meg til så gjorde jeg matteleksa samtidig som jeg så Family Guy. Blæh.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

dette var 40 minutter jeg helst vil ha tilbake.

Er den på 40min? Er den spesiell av noe slag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er den på 40min? Er den spesiell av noe slag?

Utenom at hele episoden var forferdelig var det ingenting spesielt med den. Første 20 minuttene er en typisk Family Guy-episode, dog, denne var i mine øyne latterlig dårlig og de siste 20 minuttene er bare oppgulp av musicalnumre man har sett før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Om du samler sammen alle de verste bitene av FG episoder fra alle 8 sesongene og setter de sammen til et 40 minutter langt klipp, så vil det fortsatt være hundre ganger bedre enn episode 150. Den var så til de grader borti staur og vegger idiotisk og dårlig at jeg bare satt der og måpte og trodde hele saken var en spøk, at det var et klipp som plutselig skulle ta slutt så den egentlige episoden kunne begynne. Vanskelig å tro at de som har laget Blue Harvest og Something, something, something dark side i det hele tatt er i stand til å produsere slik møkk.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...