Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

tattoo.jpg

:D

I posted about a number of season 5 spoilers that were revealed at the Comic-Con 2006 on Friday. Well, thanks to Comic Book Resources I can give you even more from the event, look away now if you don’t want to know:-

There will be a road show; Road to Rupert. Rupert gets sold at garage sale. A certain Gene Kelly scene will feature Stewie’s head in place of the famed mouse.

January boasts the episode: Barely Legal, in which Meg has no date for a dance. Brian goes with, gets lit, and then makes out with Meg at the dance. Meg remarks that she never knew how flat and wide Brian’s tongue was.

Characters from Star Wars will make an appearance.

A fall episode entitled “Prick up your ears,” revolves around a conservative Christian who comes to James Woods High. After all the condoms are taken out of the school, the kids go wild and start fornicating via the ear.

Peter finds out he’s actually a Mexican immigrant. “It’s just awful.”

There will be new characters.

Finally, the 100th episode is called “Stewie Kills Lois” and is a two-parter including a Family Guy-American Dad cross-over with Stewie finding himself at the CIA and meeting some American Dad characters.

In the questions and answers session at the convention the FG production team were asked whether the Evil Monkey and Greased Up Deaf Guy would reappear, to which they answered, “Yes on the Monkey, and ‘Stewie might try to catch the Greased Up Deaf Guy a la Coyote and Roadrunner.’”

More spoilers as they come…

Season 5 starts on Fox on September 10, 2006.

Lenke til kommentar
x-nobbit hehe episoden er genial, lo som faen da stewie sloss som yoda :p

Menmen åffer liker mange ikke american dad? synes at serien er like rå som Family Guy, har diskutert med bruttern min.. Vi klarte ikke å velge en av dem

6657661[/snapback]

enig lo godt jeg også american dad er jo ganske bra da har ikke sett d så mye tar alltid litt tid og venne seg til humoren

Lenke til kommentar
Family guy ruler jo vilt har mye parodier på alt slags og stewie som er så ond.

jeg så en gang en episode,i begynnelsen så skal binladen gi en terror trussel og peter skal lage egen kanal for vanelige kanaler sensurer for mye.vet noen hva den episoden heter?ville så gjerne sett den igjen

6657632[/snapback]

Sesong 4

Episode 17

er det.. PTV heter episoden. Dritfet

Lenke til kommentar
Family guy ruler jo vilt har mye parodier på alt slags og stewie som er så ond.

jeg så en gang en episode,i begynnelsen så skal binladen gi en terror trussel og peter skal lage egen kanal for vanelige kanaler sensurer for mye.vet noen hva den episoden heter?ville så gjerne sett den igjen

6657632[/snapback]

Sesong 4

Episode 17

er det.. PTV heter episoden. Dritfet

6657821[/snapback]

tusen takk bestiller sesongen jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...