royale Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Konge episode indeed. Genialt med den rollespill delen. hahaha Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Herlig episode. Virkelig herlig. "Elbow cleavage!" Mye annet morsomt, men det kommer jeg ikke på Synd det går så lang tid mellom hver episode :/ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Det er litt synd at det går så lang tid mellom hver episode, men på den annen side, har vi noe å glede oss veldig til. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Og så går det jo veldig mange andre serier det er verdt å følge med på Edit: Jo nå kom jeg på det! Den WOW-spøken var utrolig bra. "I'm a paladin with 30 stamina points etc" Endret 27. mars 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Noen som vet når family guy starter igjen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 JEG ELSKER FAMILY GUY. Så noen episoder tidligere i år, og kunne allerede konkludere med at FG GRUSTE The Simpsons. Makan til genial og fantastisk humor har verden aldri vært vitne til. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 I posted about a number of season 5 spoilers that were revealed at the Comic-Con 2006 on Friday. Well, thanks to Comic Book Resources I can give you even more from the event, look away now if you don’t want to know:- There will be a road show; Road to Rupert. Rupert gets sold at garage sale. A certain Gene Kelly scene will feature Stewie’s head in place of the famed mouse. January boasts the episode: Barely Legal, in which Meg has no date for a dance. Brian goes with, gets lit, and then makes out with Meg at the dance. Meg remarks that she never knew how flat and wide Brian’s tongue was. Characters from Star Wars will make an appearance. A fall episode entitled “Prick up your ears,” revolves around a conservative Christian who comes to James Woods High. After all the condoms are taken out of the school, the kids go wild and start fornicating via the ear. Peter finds out he’s actually a Mexican immigrant. “It’s just awful.” There will be new characters. Finally, the 100th episode is called “Stewie Kills Lois” and is a two-parter including a Family Guy-American Dad cross-over with Stewie finding himself at the CIA and meeting some American Dad characters. In the questions and answers session at the convention the FG production team were asked whether the Evil Monkey and Greased Up Deaf Guy would reappear, to which they answered, “Yes on the Monkey, and ‘Stewie might try to catch the Greased Up Deaf Guy a la Coyote and Roadrunner.’” More spoilers as they come… Season 5 starts on Fox on September 10, 2006. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Family Guy er enormt fett, gruser det meste innenfor den sjangeren. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Hvis man ikke liker Stewie, er man ikke normal. Oooh that's quite delightful! (Sprøyte opp i ræva). Jepp, family guy er genialt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Family guy ruler jo vilt har mye parodier på alt slags og stewie som er så ond. jeg så en gang en episode,i begynnelsen så skal binladen gi en terror trussel og peter skal lage egen kanal for vanelige kanaler sensurer for mye.vet noen hva den episoden heter?ville så gjerne sett den igjen Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Digger når Chris sier: w0000000000000t. Er så jævlig bra. Og når Stewie ler. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 x-nobbit hehe episoden er genial, lo som faen da stewie sloss som yoda Menmen åffer liker mange ikke american dad? synes at serien er like rå som Family Guy, har diskutert med bruttern min.. Vi klarte ikke å velge en av dem Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 x-nobbit hehe episoden er genial, lo som faen da stewie sloss som yoda Menmen åffer liker mange ikke american dad? synes at serien er like rå som Family Guy, har diskutert med bruttern min.. Vi klarte ikke å velge en av dem 6657661[/snapback] enig lo godt jeg også american dad er jo ganske bra da har ikke sett d så mye tar alltid litt tid og venne seg til humoren Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Family Guy er genialt! Spesielt Stewie er morsom. Edit: Det jeg liker spesielt godt med Family Guy, er at det er til de grader kontroversielt, uten at skaperene synker like dyot som South Park. Endret 11. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) x-nobbit: American Dad (for meg) er liksom en serie som håner politikk mens Family Guy håner alt mulig.. Men likevel er begge like morsomme Jeg digger Stewie og Roger Endret 11. august 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 x-nobbit: American Dad (for meg) er liksom en serie som håner politikk mens Family Guy håner alt mulig.. Men likevel er begge like morsomme Jeg digger Stewie og Roger 6657783[/snapback] her er en som kan det Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Family Guy er den beste humorserien som går på tv synes jeg. Helt genialt. ler nesten konstant. å se en episode er mer magetrening enn 100 situps Endret 11. august 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Family guy ruler jo vilt har mye parodier på alt slags og stewie som er så ond.jeg så en gang en episode,i begynnelsen så skal binladen gi en terror trussel og peter skal lage egen kanal for vanelige kanaler sensurer for mye.vet noen hva den episoden heter?ville så gjerne sett den igjen 6657632[/snapback] Sesong 4 Episode 17 er det.. PTV heter episoden. Dritfet Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Family guy ruler jo vilt har mye parodier på alt slags og stewie som er så ond.jeg så en gang en episode,i begynnelsen så skal binladen gi en terror trussel og peter skal lage egen kanal for vanelige kanaler sensurer for mye.vet noen hva den episoden heter?ville så gjerne sett den igjen 6657632[/snapback] Sesong 4 Episode 17 er det.. PTV heter episoden. Dritfet 6657821[/snapback] tusen takk bestiller sesongen jeg Lenke til kommentar
Bannansplitt Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Har sett litt av tv serien og jeg har sett filmen. Genialt begge deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå