michael691 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvilken episode er dette fra? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Usikker på hvilken episode det er, men vet at det er et bortklippet klipp som de ikke viser i USA. Ergo de vi laster ned. Endret 5. mars 2010 av chairgame Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Enig med mange her angående The Simpsons. Blir litt for snill og koselig humor for min del. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Synes Family Guy har tapt seg med tiden. Ler mer av The Simpsons og South Park nå. Vel, det har jeg alltid gjort i og for seg, men før klarte jeg å se en hel FG-episode uten å føle at jeg kjeda meg eller ble flau på deres vegne eller følte at jeg måtte spole litt for å se om noe mer interessant skjedde. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg er ganske uenig, smurfen! Jeg synes den tapte seg litt i forrige sesong, men de to siste sesongene har vært fantastiske! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Noen av favorittene mine http://www.youtube.com/watch?v=DXHaCEhOiWU Edit: to av dem var visst fjernet... Endret 18. mars 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg er ganske uenig, smurfen! Jeg synes den tapte seg litt i forrige sesong, men de to siste sesongene har vært fantastiske! De fleste er ganske uenige med meg, så jeg er ikke overrasket over at du også er det. Dog, den verste episoden er fortsatt "Something, something darkside" eller hva den heter. Den er for morsom. Den er så morsom at den blir tidvis kjedelig og irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Imo, den episoden der Brian stikker av er den værste. Den syntes jeg var helt forferdelig. Somthing x3 dark side syntes jeg var herlig! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg likte Tootsie-episodem denne uken Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Var bekymret for Stewie i forrige episode. :/ Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Var bekymret for Stewie i forrige episode. :/ Han overlever nok uansett. Han har jo drept Lois, og Lois har drept han.. Og begge lever den dag i dag. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Yeah, tror ikek akkurat at han blir skrevet ut av serien Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nei, hadde vært skandale om det hadde skjedd. Men da Lois vart drept av Stewie og andre veien, det var vel bare maskina til Stewie som genererte? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hadde savnet Peter mer enn Stewie. Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Var bekymret for Stewie i forrige episode. :/ Han overlever nok uansett. Han har jo drept Lois, og Lois har drept han.. Og begge lever den dag i dag. "HEY, i just found out its NOVEMBER........ what the FUCK man?" Den episoden var genial Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hadde savnet Peter mer enn Stewie. Jepp. Stewie er blitt rene kyllingen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Yes. Ganske dysfunksjonel familie "Quick! Let us find somebody to blame" Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Den nye episoden var drit genial:new_woot: Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Synes den var ganske forutsigbar, men slutten var drit bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå