SolanGundersen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 "Bill Clinton: Dude, we could eat that pig. Peter: What? Clinton: We could totally eat that pig! We could do it man, we could, we could, it would be so easy man, it would take like a minute,. Peter: Could it really be that fast? Clinton: Peter, that pig could be in our stomachs in like one minute and then we could do other stuff Peter: HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI" Hahahahha Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som så Palin-episoden? Den var også veldig bra. Tror "Downs girl" kan bli en slager! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Down synd-e-romee giiirl! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hatet den før elsker den nå Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skapern(e) av Family Guy har jo fått store problemer etter den Palin-episoden med down-syndrom jenta. Selvom den er hysterisk Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skapern(e) av Family Guy har jo fått store problemer etter den Palin-episoden med down-syndrom jenta. Selvom den er hysterisk Sara Palin er ei grinekjærring uansett... Det er ikke noe unormalt slemt hun er blitt "utsatt" for... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvilken episode? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 08x12 Extra Large Medium Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Synst ikke den var noe morsom. Men eg synest ikke ting er morsomme kun fordi det er kontroversielt. Kanskje litt annerledes om eg hadde vært amerikaner. Likte dog når de disset amerikanerne's kunnskaper. Da lo eg godt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg synes egentlig ikke Family Guy er så morsomt lenger jeg heller. Ikke Simpsons heller. Det blir mest sjarm, spesielt på sistnevnte. South Park er det eneste som jeg faktisk ler av ennå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Og jeg er lei south park. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg synes egentlig ikke Family Guy er så morsomt lenger jeg heller. Ikke Simpsons heller. Det blir mest sjarm, spesielt på sistnevnte. South Park er det eneste som jeg faktisk ler av ennå. Mener du seriøst at de nye Simpsons-episodene er sjarmerende? Alt før sesong 10 var epic, men etter det gikk det sakte men sikkert nedover. De aller nyeste er ræv. Endret 18. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Family Guy for meg til å le fortsatt, men ikke like mye og like lenge som jeg gjorde før. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Family guy er genialt! Holdt på å le meg i hjel på dette klippet ifra en av de siste episodene i sesong 8. http://www.youtube.com/watch?v=uMILmsD0GfI Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Men skal ærlig innrømme at melkespruten stod når Stewie gravde hull i bakken før han la seg til å sove :!: Det var fantastisk! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det var faktisk utrolig morsomt Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Men skal ærlig innrømme at melkespruten stod når Stewie gravde hull i bakken før han la seg til å sove Det var fantastisk! Lo ganske hardt av den der sjøl. Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Elsker denne serien selv, det er faktisk den eneste serien som får meg til å le hardt. Pleier å se en episode hver dag på vei hjem fra jobben, må ha sett alle MINST 4 ganger hver Jeg fikk latterkrampe da jeg så denne her for første gang: Boss: So, what are you plans for the future? Peter: * Titter på familiebildet til karen* *DONT SAY DOING YOUR WIFE, DONT SAY DOING YOUR WIFE* Peter: ..... Doing your... son Den var episk. http://www.youtube.com/watch?v=eXop3zIPkic Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 the simpsons var jo konge før, men nå blir det jo dårlige og dårlige. Ikke like kult å se på lenger. Akkurat nå er det family Guy som ruller !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå