Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uenig. De klager på at det er for mye gags. Jeg mener det er all den random blandinga av vitser og pranks som gjør Family Guy hysterisk. Også på comments på youtube så klager de på flashbacks, som jeg også synes pleier å være rå bra.

Hadde de gjort som South Park og fokusert mer på en hendelse/historie/problem, så hadde det jo bare blitt ganske likt. Greit å ha to forskjellig typer serier. For jeg liker jo også South Park.

Lenke til kommentar
Uenig. De klager på at det er for mye gags. Jeg mener det er all den random blandinga av vitser og pranks som gjør Family Guy hysterisk. Også på comments på youtube så klager de på flashbacks, som jeg også synes pleier å være rå bra.

Hadde de gjort som South Park og fokusert mer på en hendelse/historie/problem, så hadde det jo bare blitt ganske likt. Greit å ha to forskjellig typer serier. For jeg liker jo også South Park.

Poenget er at såkalte "gags" er uavhengig av situasjon, historie, karakter og tid. På den måten trenger de ikke å bry seg om humoren er relevant med hva som foregår der og da. Det er mye enklere enn å ha en mer intelligent humor som må passe til hvem som er involvert og hva som skjer. Det er kanskje ikke riktig å kalle South Park for intelligent humor (selv om det ofte er det), men mener skrivingen er på et mye høyere nivå.

Jeg ser gjerne på Family Guy også. Den ut-av-sammenheng-humoren er gøy noen ganger, men den blir fort gammel.

Lenke til kommentar

Syns det er denne humoren som gjør Family Guy så fantastisk morsomt.

Jeg har sett igjennom alle sessongene igjen og igjen, jeg jeg er ikke lei enda! (Kommer nesten aldri nye eppisoder, derfor gjør jeg det :p samme med Simpsons, American Dad og Futurama, men Family Guy er uansett kongen på hauen).

Nå skal jeg legge meg, og nyte Synet av s08e10 på TV-en :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...