Mikkel™ Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 "Luke! If thats you wave your right hand! No, your right hand! ITS ME YOU FUCKERS!" ahahahahahaha Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Lo godt da Peter hermer etter Lois "You gonna attack them!?" Også da Chris får armen tilbake . "Is it ready to go?" "Yeah, but you should practice on a hot dog first, or you might rip it straight off" Endret 3. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 "how come i never have any lines in these movies?" Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ny episode folkens. Interessant men ikke fullt så morsomt. Syns de siste episodene har gått litt ned.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Episoden var faktisk ikke så gale. Den hadde en del artige øyeblikk, men kom litt treigt igang kanskje. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Til tider underholdende, men er enig i South Park's kritikk av humoren: http://www.youtube.com/watch?v=ADVyJJsFSiI Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Uenig. De klager på at det er for mye gags. Jeg mener det er all den random blandinga av vitser og pranks som gjør Family Guy hysterisk. Også på comments på youtube så klager de på flashbacks, som jeg også synes pleier å være rå bra. Hadde de gjort som South Park og fokusert mer på en hendelse/historie/problem, så hadde det jo bare blitt ganske likt. Greit å ha to forskjellig typer serier. For jeg liker jo også South Park. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Family Guy har sånn ca. 10 ganger bedre humor enn South Park.. Mener nå jeg. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 FG har også en del begrensninger pga FOX. serier som f.eks South Park som ikke går på så "store" og mainstream kanaler kommer seg unna med flere på kanten gags. Derfor anbefaler jeg alle å kjøpe DVDene av FG der ingen scener er klippet bort. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Så det du sier er bonus materiale som ikke vises på episodene man laster ned fra torrents? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 er FG begrenset! holy crap? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Family Guy har sånn ca. 10 ganger bedre humor enn South Park.. Mener nå jeg.Enig. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Så det du sier er bonus materiale som ikke vises på episodene man laster ned fra torrents? jepp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 HAHAHAHAHAH! Lattis når the rock skulle demonstrere sex. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Uenig. De klager på at det er for mye gags. Jeg mener det er all den random blandinga av vitser og pranks som gjør Family Guy hysterisk. Også på comments på youtube så klager de på flashbacks, som jeg også synes pleier å være rå bra. Hadde de gjort som South Park og fokusert mer på en hendelse/historie/problem, så hadde det jo bare blitt ganske likt. Greit å ha to forskjellig typer serier. For jeg liker jo også South Park. Poenget er at såkalte "gags" er uavhengig av situasjon, historie, karakter og tid. På den måten trenger de ikke å bry seg om humoren er relevant med hva som foregår der og da. Det er mye enklere enn å ha en mer intelligent humor som må passe til hvem som er involvert og hva som skjer. Det er kanskje ikke riktig å kalle South Park for intelligent humor (selv om det ofte er det), men mener skrivingen er på et mye høyere nivå. Jeg ser gjerne på Family Guy også. Den ut-av-sammenheng-humoren er gøy noen ganger, men den blir fort gammel. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg ser på Family Guy, men forstår poenget med at vitsene gjentar seg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Syns det er denne humoren som gjør Family Guy så fantastisk morsomt. Jeg har sett igjennom alle sessongene igjen og igjen, jeg jeg er ikke lei enda! (Kommer nesten aldri nye eppisoder, derfor gjør jeg det samme med Simpsons, American Dad og Futurama, men Family Guy er uansett kongen på hauen). Nå skal jeg legge meg, og nyte Synet av s08e10 på TV-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå