Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Som mange andre har sagt i denne tråden, så synes jeg Family Guy har tapt seg i de siste sesongene. Synes selv personlig at sesong 1-5 var utrolig morsomme, og originale.

Skal prøve meg på siste sesongen som har kommet nå snart :) Håper at de får frem den samme originale humoren :)

Jeg er til en viss grad enig med deg der Magiskealex. Jeg er av den oppfattning av at Family Guy og American Dad har hver sin gang med gode/dårlige episoder. Slik har det vært siden American dad kom på banen . En periode er Family Guy dårlig, så plutselig er det American Dad som er dårlig. Før begge seriene kan ta seg opp igjen utover i sesongen. Akkurat nå synes jeg American Dad har vært bedre en på lenge, hvertfall den siste sesongen .

Noe av dette tror jeg skyldes at mange av de samme skribentene sitter å skriver for begge seriene. Samt at Seth garantert har en god del å si for hvordan episodene blir til

Så har vi jo The Cleveland Show, som jeg mener har mye å gjøre for å nå opp til Family Guy / American Dad. Synes rett og slett det er for langt mellom humoren i hver episode. Her er det også endel skribenter fra samme crew som Family Guy / American Dad

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Something, Something Darkside var for morsom til å le noe særlig av, den var helt ok, skulle bare ønske de ikke stappa den full av så mange morsomme ting på rad og rekke, gav meg ikke noe pusterom og tid til å komme ned fra den ene før den andre ble slengt i trynet på meg. Sånn ellers så digger jeg Family Guy + Star Wars :)

Lenke til kommentar

Har blitt litt forvirra ang. parodi-filmene av Star Wars. Har ikke helt peiling på rekkefølgen.

Er det "Family Guy Blue Harvest" som er den første, og "Something, Something, Dark Side" som er nr. 2?

Og er det flere deler enn de to. Har blitt forvirra da jeg har hørt om så mange deler osv.

Lenke til kommentar

Selv så jeg Something something Darkside for tredje gang i går. :p Hvorfor? Vel, for det første så er den utrolig morsom. For det andre, hver gang jeg har snakket om den med andre personer, eller anbefalt den, så får jeg bare lyst til å se den en gang til jeg også. :p

Imperial Walker: "Aaaaaaah tssst aaaaaah, tsssst aaaaaah tsssst aaaah...*boom*

og

"Oh look, that one is wearing Crocs!" :D Haha.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

"... You nerf herder!"

*slår*"You cant use that word!! Onle WE can use that word!"

Får meg til å le i to evigheter! Genial episode!

Lenke til kommentar

Bare min mening om dette, jeg synes at de nyere episodene av FG er "basert" kun på små sketcher som de håper at folk skal liksom filme å legge ut på youtube. Dette er bare mitt inntrykk av de nyere episodene. Sesong 1-4 er de absolut beste sesongen sånn forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...