saladin waits for alice Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Bra når loade-markøren kom opp. Bra stikk til alle oss som ser episodene på laptop. Jeg m¨åtte vise den scenen til min far, haha Lenke til kommentar
tobn Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Family Guy empire strikes back parodien er ute ! også kjent som S08E20 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Så den i går Faktisk ganske bra! Elsker Stewie som Darth Vader Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Som mange andre har sagt i denne tråden, så synes jeg Family Guy har tapt seg i de siste sesongene. Synes selv personlig at sesong 1-5 var utrolig morsomme, og originale. Skal prøve meg på siste sesongen som har kommet nå snart Håper at de får frem den samme originale humoren Jeg er til en viss grad enig med deg der Magiskealex. Jeg er av den oppfattning av at Family Guy og American Dad har hver sin gang med gode/dårlige episoder. Slik har det vært siden American dad kom på banen . En periode er Family Guy dårlig, så plutselig er det American Dad som er dårlig. Før begge seriene kan ta seg opp igjen utover i sesongen. Akkurat nå synes jeg American Dad har vært bedre en på lenge, hvertfall den siste sesongen . Noe av dette tror jeg skyldes at mange av de samme skribentene sitter å skriver for begge seriene. Samt at Seth garantert har en god del å si for hvordan episodene blir til Så har vi jo The Cleveland Show, som jeg mener har mye å gjøre for å nå opp til Family Guy / American Dad. Synes rett og slett det er for langt mellom humoren i hver episode. Her er det også endel skribenter fra samme crew som Family Guy / American Dad Endret 19. desember 2009 av Lumpness Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Lo så eg grein når de snublet den ene walkeren. DET var hysterisk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Something, Something Darkside var for morsom til å le noe særlig av, den var helt ok, skulle bare ønske de ikke stappa den full av så mange morsomme ting på rad og rekke, gav meg ikke noe pusterom og tid til å komme ned fra den ene før den andre ble slengt i trynet på meg. Sånn ellers så digger jeg Family Guy + Star Wars Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) "Filmen" var genial, sett den 2 ganger allerede, den delen med walkers, herregud å jeg lo Endret 19. desember 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Må bare si det at de som tegner Family Guy er fantastisk. Alle detaljene osv. Helt utrolig. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Enig, men vil si det er en del hakk under feks: futurama sånn sett, syns den nyeste Star Wars episoden var veldig morsom! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Må ikke glemme musikken heller, Walter Murphy og hans orkester klarer å kopiere all Star Wars musikk i både "Blue Harvest" og "Something Something Dark Side" perfekt. For ikke å glemme all musikken i serien også. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har blitt litt forvirra ang. parodi-filmene av Star Wars. Har ikke helt peiling på rekkefølgen. Er det "Family Guy Blue Harvest" som er den første, og "Something, Something, Dark Side" som er nr. 2? Og er det flere deler enn de to. Har blitt forvirra da jeg har hørt om så mange deler osv. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 det er riktig, og det finnes bare to ennå ja. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Selv så jeg Something something Darkside for tredje gang i går. Hvorfor? Vel, for det første så er den utrolig morsom. For det andre, hver gang jeg har snakket om den med andre personer, eller anbefalt den, så får jeg bare lyst til å se den en gang til jeg også. Imperial Walker: "Aaaaaaah tssst aaaaaah, tsssst aaaaaah tsssst aaaah...*boom* og "Oh look, that one is wearing Crocs!" Haha.. Lenke til kommentar
Etlon Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Family Guy er helt greit, irriterende til tider... Når det kommer til slike serier er det South Park som regjerer her i gården Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er irriterende som faen, derfor jeg liker det så godt! Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Haha, noe av det mest irriterende jeg vet om er da Peter(og roboten i starwars II episoden) faller og sier ah, ah, ah i et minutt, men er en artig måte å bli irritert på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 "... You nerf herder!" *slår*"You cant use that word!! Onle WE can use that word!" Får meg til å le i to evigheter! Genial episode! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bare min mening om dette, jeg synes at de nyere episodene av FG er "basert" kun på små sketcher som de håper at folk skal liksom filme å legge ut på youtube. Dette er bare mitt inntrykk av de nyere episodene. Sesong 1-4 er de absolut beste sesongen sånn forøvrig. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 "... You nerf herder!"*slår*"You cant use that word!! Onle WE can use that word!" Får meg til å le i to evigheter! Genial episode! +1! Ler hver gang av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå